וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמכרויות ודיכאון: מה קרה לחברות הדסטניז צ'יילד?

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 16:20

הן היו חלק מלהקת הבנות הכי מצליחה בעולם, אבל אחרי חילופים בקצב מסחרר הן גילו את הצדדים האפלים של התהילה ואנחנו נשארנו עם ביונסה. תודה לאל על זה! וואלה! סלבס גרופית

דסטיניז צ'יילד. GettyImages, GettyImages
ורק אחת נותרה/GettyImages, GettyImages

המוח האנושי הוא מכונה מדהימה וסלקטיבית לחלוטין. יעידו על זה גולשים ותיקים, שלא זוכרים את מספר הרכב שלהם אבל יכולים לשנן את המילים לכל השירים שלהקת "דסטיניז צ'יילד" הוציאו אי פעם. מי שגדלו בסוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 זוכרים את הרכב הפופ המדהים שסיפק לנו, מלבד שורה של להיטים, את המלכה האם ביונסה.

הלהקה הוקמה בשנת 1990 והחברות המקוריות היו ביונסה, קלי רולנד, לטויה לאקט ולטביה רוברסון. לאורך השנים הלהקה עברה שפע גלגולים והיא מופיעה בהרכבים שונים בשלל קליפים. לאקט ורוברסון החליטו לפרוש בשנת 2000 כיוון שלטענתן מת'יו נואלס, אביה של ביונסה שניהל את הלהקה, העדיף את בתו ואת קלי רולנד על פניהן. השתיים הוחלפו במישל וויליאמס ופארה פרנקלין ובקליפ המיתולוגי לשיר Say my name" שומעים את הקולות של החברות שנטשו, אבל רואים את המצטרפות החדשות. אז מה קרה לחברות הקודמות?

ביונסה שוברת שיא בטקס פרסי הגראמי לשנת 2023. Michael Kovac/Getty Images for The Recording Academy, GettyImages
אישה שהיא אגדה. ביונסה/GettyImages, Michael Kovac/Getty Images for The Recording Academy

האם יש בקהל מי שלא מכיר את ביונסה? אם כן, וואלה! סלבס מבקשת ממנו לקום וללכת. הזמרת פצחה בקריירת סולו מדהימה בשנת 2003 ומאז היא רק הולכת ומשתבחת. למעשה, נראה שהפרידה מהחברות עשתה לה רק טוב. היא עשתה היסטוריה עם 32 פרסי גראמי, המספר הגבוה ביותר בהיסטוריה.

היא וג'יי זי מנהלים אימפריה משפחתית ומוזיקלית ונחשבים לפאוור קאפל עם הון שנאמד בלמעלה ממיליארד דולרים. לפני מספר שבועות רכשו השניים את הבית היקר ביותר בקליפורניה תמורת 200 מיליון דולרים, בזמן שהמשפחה מלווה את קווין בי בסיבוב ההופעות שלה באירופה. מלבד זכרונות יפים עם הילדים, היא צפויה לשלשל לכיסה שני מיליארד דולרים. אין יור פייס, לטויה!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קלי רולנד. splash
בסטי. קלי רולנד/splash

חוץ מהיותה אחת מחברות הלהקה המקוריות, קלי רולנד היא אחת החברות הטובות ביותר של ביונסה ונחשבת לאשת הסוד שלה. אולי זו הסיבה לכך שיחסית ללטויה ולטביה היא פחות כושלת. רולנד הוציאה ארבעה אלבומי סולו שזכו להצלחה יחסית ובימים אלה היא עובדת על האלבום החמישי.

בהמשך השתתפה בתפקידים אורחים במספר סרטים וסדרות טלוויזיה והייתה שופטת בגרסאות הבריטית והאמריקאית של האקס פקטור. היא נשואה, אם לשניים וכאמור הבסטי של ביונסה, אישה שמי שמסתכסך איתה נשרף מהר יותר ממדינת ישראל במזג אוויר שרבי.

דסטיניז צ'יילד. GettyImages, GettyImages
אאוטפיטים שיבואו לנו בסיוטים/GettyImages, GettyImages

לעומת ביונסה וקלי, מזלן של החברות האחרות שפר עליהן פחות. מישל וויליאמס הוציאה ספר בשנת 2021, בו סיפרה על הדיכאון בו לקתה ואיך הצליחה להתגבר עליו. האם זה קרה בגלל שביונסה הנמיכה את המיקרופון שלה בהופעת הסופרבול? לא נדע לעולם.

אחרי הפרידה מהלהקה, לטביה ניסתה את מזלה בהרכב R&B אבל זה לא החזיק מעמד לאורך זמן. כיום היא עובדת על סרט דוקומנטרי שיסקור את חייה, הקריירה שלה וההתמכרות שלה לאלכוהול. לטויה הוציאה מספר אלבומים שלא הצליחו במיוחד ועברה לככב בשתי סדרות רשת ביוטיוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully