וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל חמש: בתה של קיילי ג'נר עונדת שעון רולקס בעשרות אלפים

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 15:56

כוכבת הריאלטי ואשת העסקים קיילי ג'נר חשפה בסרטון טיקטוק את הפריטים שהיא מחזיקה בתיק שלה, וביניהם גם פריט אחד שתפס את תשומת הלב של העוקבים: שעון רולקס מוזהב ששווה לא מעט כסף, ושייך לבתה בת החמש. וואלה! סלבס שופוני

קיילי ג'נר היא אמנם האחות הצעירה ביותר בבית משפחת קרדשיאן-ג'נר, אבל היא גם אחת מהצעירות העשירות ביותר בעולם, שיכולה להרשות לעצמה להנות מלא מעט מותגים, בגדים יוקרתיים, תכשיטים ובית מפנק כשהיא רק בת 25.

ג'נר העלתה סרטון לעמוד הטיקטוק שלה, והציגה בו כאחרונת הבלוגריות את הטרנד הותיק: "בואו נראה מה יש לי בתיק", רק שבמקרה שלה, מדובר בתיק של המותג בוטגה ונטה ששווה 4,500 דולרים. בזה אחר זה היא שלפה מספר פריטים, כולל אחד מפתיע במיוחד ולא, לא מדובר בחבר החדש טימותי שאלאמה לצערנו.

הכוכבת שלפה בנונשלנטיות שעון רולקס מוזהב וציינה שמדובר בשעון של הבת שלה, סטורמי בת החמש וסיפרה: "יש לי כאן את השעון הקטן של סטורמי. זה היה למעשה השעון שלי, אבל היא ענדה אותו למסיבת יום הולדת ולא רצתה לענוד אותו יותר". בשביל הזאטוטה הקטנה אולי מדובר בתכשיט חד פעמי, אבל השווי של הפריט היוקרתי הוא ממש לא קטן, ועל פי הערכות הוא מגיע לסכום של 40 אלף דולרים. אבל מה זה בשביל מישהי שעתידה לרשת מיליונים?

כזכור, סטורמי היא בתם הבכורה של ג'נר ושל הראפר טראוויס סקוט ויש לה אח צעיר ממנה בשם אייר (Aire) שנולד בפברואר בשנה שעברה.

וואלה! סלבס הולכת עד היום עם שעון הקסיו שקנתה לכבוד הגיוס שלה לצה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully