וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: ליהיא גרינר מגיבה לתביעת המיליונים נגד שותפתה לשעבר

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 15:38

יוצאת הריאליטי ואשת העסקים הגישה תביעה על סך שני מיליון שקלים נגד שותפתה לשעבר: "היא חייבת לי מלא כסף, עשתה לי נזקים מטורפים". וואלה! סלבס השופטת ג'ודי

ליהיא גרינר. אור גפן,
זה הבאני טאמי! ליהיא גרינר/אור גפן

ליהיא גרינר התחילה את הקריירה המקומית שלה בתור כוכבת ריאליטי, אבל בשנים האחרונות היא פנתה לעולם העסקים והוציאה את מותג המחטבים "באני טאמי". אחרי שקידמה אותו תחת כל עץ רענן, גרינר הסתכסכה עם מי שהייתה שותפתה העסקית, רוית שור כהן, והיום התברר שליהיא הגיעה תביעה בגובה שני מיליון שקלים נגד שור.

בין היתר נטען בכתב התביעה שמדובר ב"מסכת ניצול אכזרית שמתפרשת על פני שש שנים בהן התובעת יצרה עסק גדול למחטבי גוף ומחוכים. העסק הניב פירות רבים של מיליוני שקלים, בעוד התובעת לא זכתה להינות מהפירות כיוון שהנתבעת גזלה את כל רווחי תוך התחזות לתובעתף גניבת זהותה וחמור מכך - הונתה את התובעת במשך שנים".

ליהיא גרינר תביעה. מערכת וואלה!, מערכת וואלה
ליהיא גרינר תביעה/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

בשיחה בלעדית שקיימה עם וואלה! סלבס, סיפרה גרינר על התחושות הקשות בעקבות הסכסכוך וההונאה לכאורה.

"אני מחכה שכל האמת תצא לאור, אני בטוחה שהצדק יצא לאור. היא לא רוצה לשלם כל מה שהיא חייבת לי. אני המצאתי את השם של המותג, קידמתי את המותג, כל מה שהיא עשתה היה רק חלק אדמניסרטיבי. היא רשמה את השם של המותג כסמל מסחרי על שמה, משהו שאני המצאתי. היא חייבת לי מלא כסף.

היינו אמורות לפתוח חברה בע"מ חצי חצי. היא ביקשה ממני להכניס 200 אלף ש"ח, אבל אמרתי לה שהיא חייבת לי כסף. למה שאשקיע עוד? היא אמרה שאנחנו הולכות קדימה ולא מביטות לאחור. היא גרמה לי להסתכסך עם אנשים, השתמשה בשם שלי כדי לקבל שירות לקוחות יותר טוב. היא עשתה לי נזקים מטורפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully