וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר טבוך: "אל תתמכו רק כשנוח, אנחנו נאבקים על זכויות כל השנה"

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 11:02

השחקן והזמר הצעיר העלה פוסט נוקב לרגל חודש הגאווה, בו הוא קרא לעוקבים ולחברות המראות תמיכה בחודש יוני להיות שם עבור הקהילה הגאה כל השנה: "תהיו שם גם כשאנחנו נאבקים על הזכויות שלנו בינואר או חווים אלימות במאי". וואלה! סלבס פינקוושינג

בכל שנה כשמגיע חודש יוני, בו מציינים את אירועי חודש הגאווה, הרחובות מתמלאים בדגלי הקהילה הגאה, חברות מחליפות את הלוגו שלהן ללוגו צבעוני ויוצאות בקמפיינים שונים המראים כביכול את תמיכתן בקהילה ובמאבק שלה. המהלך המוכר, שזכה כבר מזמן לכינוי "פינקוושינג", מעורר ויכוחים ודיונים בכל שנה ומעלה לא מעט שאלות על מה אותן חברות עושות למען הקהילה בשאר החודשים.

מי שבחר לכתוב באומץ על הנושא היה השחקן והזמר הצעיר שחר טבוך (24) שהעלה אתמול (ג') פוסט נוקב לעמוד האינסטגרם שלו בו כתב: "כל שנה החודש מתחיל ופתאום כמו אבק פיות כולם שם בשבילך, כולם נחמדים, כולם מקבלים, כולם נאבקים את המאבק היום יומי שלך, כולם נותנים לקהילה שאתה חלק ממנה אור! את האור שמגיע לה! אם זה באירועים חברתיים, בשירים (שזה נושא שנוי במחלוקת משל עצמו) או במילים אוהבות ומחזקות אבל הנה עובר לו חודש יוני בקלילות, יולי מתחיל וזהו. נגמר. המאבק חוזר, ההתעלמות חוזרת, החוסר קבלה חוזר. הפחד חוזר. פתאום הקסם לא עובד יותר וכמו כישוף שהתפקשש האנשים נעלמו, לעולם נמחק הזיכרון והזכויות שחלמנו עליהן וציפיו להן מחודש קודם חחחח מעולם לא היו בתכנון".

טברוך המשיך במילים החשובות והוסיף: "יוני חודש מהמם אבל בכל זאת, אשמח שגם יהיה לנו מהמם ביולי ובינואר וגם אפילו בפאקינג דצמבר, כי אני הומו כל השנה, אנחנו קהילה שנאבקת כל השנה! יש אנשים מדהימים שנאבקים איתנו כל השנה וזה כלכך מרגש קחו דוגמה. אל תתמכו רק כשנוח או כשחברה מסוימת מפרסמת מוצר עם דגל ביוני, תהיו שם גם כשאנחנו נאבקים על זכויות שלנו בינואר או חווים אלימות מילולית או פיזית במאי. או כשאנחנו מדברים אהבה גאה בנובמבר. אנחנו גאים כל השנה! אני אשיר שירים גאים כל השנה כי אלה הם חיי. אני, אתם, אתן, אנחנו במאבק כל השנה!!! אז תהיו שם. תבואו למצעד תנו את הקול שלכם תשירו איתנו ותצעקו את צעקתנו ותזכרו להיות שם גם בחודש הבא וגם זה שאחריי כי תמיד יש איפה להרים את הדגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully