וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסי טיגן ערכה בדיקת DNA וגילתה שיש לה תאומה זהה

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 13:47

מקרה משונה במיוחד קרה לדוגמנית והמנחה כריסי טיגן, אחרי שערכה בדיקת DNA וגילתה שיש לה תאומה זהה שהיא לא ידעה עליה, ומכאן הסיפור רק הלך ונהיה משעשע. וואלה! סלבס אילן יוחסין

הדוגמנית והמנחה כריסי טיגן חשפה בעמוד האינסטגרם שלה מקרה ספק מלחיץ ספק הזוי, אחרי שערכה בדיקת DNA שהעלתה כי יש לה תאומה זהה שהיא לא ידעה עליה, ומכאן הסיפור רק הלך ונהיה משעשע.

טיגן העלתה ווידאו לעמוד האינסטגרם שלה, בו סיפרה על המקרה המשונה: "כפי שחלקכם יודעים, בשנים האחרונות ובמיוחד בשנה האחרונה הייתה במסע של בריאות ואיכות חיים, ניסיתי להבין הרבה על העבר שלי, המשפחה שלי ודברים מהסוג הזה", שיתפה ולאחר מכן סיפרה כי המטפלת שלה עודדה אותה לחקור את העבר שלה ולבצע בדיקת DNA.

הכוכבת שיתפה שעשתה בעבר בדיקה שכזו, אבל לא צללה לעומקם של הדברים והניחה זאת בצד. לאחרונה היא רכשה שוב את התהליך, ואף שילמה על שידרוגים נוספים החושפים פרטים על העבר והמשפחה, מה שהעלה את הידיעה על "תאומה זהה" תחת השם BB. היא שיתפה את הרופא שלה בממצאים ואף התקשרה לאבא שלה, רון טיגן, ושאלה אותו את השאלה המתבקשת: "ראית אותי יוצאת מהנרתיק של אמא? היו שניים ממני?"

אחרי שאימתה עם אביה שהוא אכן היה בחדר הלידה ושרק היא זו שנולדה באותו היום, ואחרי שאכלה לא מעט סרטים לגבי זהותה והדברים שהיא חשה בילדותה ובגרותה, היא התקשרה לאחותה ושיתפה אותה בידיעה המרעישה. אחרי כמה רגעים של הלם, האחות נזכרה כי טיגן השתתפה בעבר בתכנית טלוויזיה במסגרתה חוקרים את ההיסטוריה המשפחתית של ידוענים ומנחתים את הגנטיקה שלהם. במסגרת התכנית, היא עברה בדיקת DNA תחת שם בדוי, ניחשתם נכון, זה היה BB. כך שלמעשה "התאומה הזהה" שהיא גילתה הייתה היא עצמה, וכך התעלומה הגיעה לפתרונה המצחיק במיוחד.

לוואלה! סלבס הייתה אחות תאומה, אבל היא אכלה אותה עוד כששתיהן היו בבטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully