וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת תכנית הלהיט של נטפליקס הלכה לעולמה בגיל 62

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 9:45

אנה שיי, כוכבת תכנית הלהיט של נטפליקס "אימפריית הבלינג", העוקבת אחרי חייהם הראוותניים של אמריקאים ממוצא אסיאתי, הלכה לעולמה משבץ מוחי. וואלה! סלבס המומה

אנה שיי, כוכבת תכנית הריאלטי של נטפליקס "בלינג אימפריה" העוקבת אחרי חייהם של אמריקאים עשירים ממוצא אסייתי בלוס אנג'לס, הלכה אתמול (ב') לעולמה משבץ מוחי בגיל 62.

משפחתה של הכוכבת הוציאה הצהרה המודיעה על מותה המפתיע: "מצער את לבנו לבשר שאנה שיי, אם אוהבת, סבתא, כוכבת כריזמטית וקן השמש המאירה ביותר שלנו, נפטרה בגיל צעיר של 62 משבץ מוחי. אנה לימדה אותנו שיעורים רבים בחיים, על איך לא לקחת את החיים יותר מדי ברצינות וליהנות מהדברים היותר טובים. ההשפעה שלה על חיינו תחסר לעד אך לעולם לא תישכח".

תכנית הדוקו ריאלטי עלתה לראשונה בנטלפיקס בינואר 2021 ונכנסה במהרה לרשימת 10 התכנים הנצפים במדינות רבות. התכנית, ששודרה במשך שלוש עונות, הציגה את החיים הראוותניים של מספר אמריקאים מיליונרים ממוצא אסיאתי, רובם מגיעים ממשפחות עשירות וחזקות מאוד. שיי הייתה המבוגרת שבחבורה, ממוצא חצי רוסי-חצי יפני, בת יחידה להוריה, שהחיים שלה הוצגו באופן מסתורי יחסית. העושר שלה מגיע מאביה, אדוארד שיי, שהקים את חברת ההגנה והנשק Pacific Architects and Engineers.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully