וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר זומר העלתה צילום בעירום והתגובות לא איחרו להגיע

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 14:10

הדוגמנית ואשת העסקים שנמצאת בחודש מתקדם להריונה, העלתה לעמוד האינסטגרם שלה צילום בעירום והתגובות, כמובן, לא איחרו להגיע. וואלה! סלבס מתחסדת

אחת לכמה זמן אנחנו עדים לתופעה הידועה, בה דוגמנית או אושייה מעלה לעמוד האינסטגרם שלה תמונות חשופות, ומיד מקבלת על כך שלל תגובות מתחסדות שממהרות למשטר אותה ואת הגוף שלה. ומי שהפעם "זכתה" לעלות על המוקד היא הדוגמנית בר זומר, שנמצאת בחודשי הריון מתקדמים.

זומר העלתה לעמוד האינסטגרם שלה סרטון ווידאו קצר מצילומים שלה, כשהיא ללא בגדים אך לגמרי מסתירה את החלק העליון והתחתון והוסיפה את הכיתוב המרגש: "שנים של צילומים, פעם ראשונה משהו שונה, חדש, עבורי, עבורנו". לצד התגובות המרימות, כולל זו של בעלה אביב, היו גם מי שכהרגלם נוהגים לטרחן בתגובות מיזוגניות רעילות.

"מה שסמוי מן העין שורה בו הברכה, תשמרי את התמונות לעצמך ורק תרוויחי בחיים" הגיב אחד מהעוקבים ואחר הוסיף ביותר חריפות: "נפל לך הבגדים אישה. מעניין מה הילד יחשוב שהוא יראה בפוסט באינסטגרם את אמא שלו ערומה". בתגובה אחרת נכתב: "איכס אי אפשר לראות את העירום הזה פעם רק פליבוי ופורנו היו מצטלמים ככה היום כל אחת שנייה". הנחמה היחידה, ככל הנראה, היא שהתגובות האלו הן מיעוט בים התגובות הטובות שהיא מקבלת.

הדוגמנית ובעלה הודיעו על ההריון המרגש בחודש פברואר האחרון ובסוף החודש שעבר חשפו את מין העובר, כשגילו בסרטון מתוק במיוחד שהם מצפים לבת בכורה.

וואלה! סלבס הצטלמה בעבר בעירום אך נעצרה בעקבות זאת על פגיעה בשלום הציבור.

  • עוד באותו נושא:
  • בר זומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully