וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שחשפה את בעיית הדימוי העצמי: מייגן פוקס בתמונה חדשה

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 10:13

הדוגמנית ההורסת העלתה תמונה חושפנית לאחר שסיפקה ראיון גלוי לב בו סיפרה על הדיסמורפיה שהיא חווה עם גופה מאז ומתמיד. "אין נקודה בחיי שאהבתי את הגוף שלי, אף פעם". וואלה! סלבס אזובת הקיר

דוגמנית שמעלה תמונות בביקיני לאינסטגרם זה בהחלט לא דבר חדש, וגם לא במקרה של השחקנית והדוגמנית מייגן פוקס. אבל נראה שהפעם הפוסט שהעלתה קיבל משמעות מיוחדת, אחרי ראיון שהעניקה לאחרונה בו סיפרה על בעיית דימוי הגוף איתה היא מתמודדת.

הדוגמנית בת ה-37 כיכבה לא מזמן על אחד מהשערים של ספורטס אילוסטרייטד, ושם סיפקה להם ראיון מרגש וגלוי לב החושף את הדיסמורפיה בגוף שחווה מאז ומתמיד הדוגמנית. "אני אף פעם לא רואה את עצמי כמו שאנשים אחרים רואים אותי", אמרה. "אין נקודה בחיי שאהבתי את הגוף שלי, אף פעם", שיתפה באומץ. "כשהייתי קטנה, זו הייתה אובססיה שהייתה לי. אני לא בטוחה למה המודעות הזו צמחה בגיל כל כך צעיר. המסע לאהבה עצמית ימשך לנצח".

לצד העוקבים המבולבלים מהניגודיות שבין הראיון וחוסר הבטחון שהפגינה לבין התמונה האמינה, היו מי שידעו להעריך את האומץ של פוקס, שעל אף שחשפה שהיא לא שלמה עם עצמה עדיין העלתה את התמונה בבגד הים ללא עריכה או פילטר: "זה לחלוטין יכול להיות סימן לחוסר בטחון. חלק מהאנשים צריכים את האישור על התמונות של הגוף שלהם ואת תשומת הלב", הגיבה אחת העוקבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully