וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה מאחוריה: חגיגות יום ההולדת של אלה לי

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 13:24

הזמרת הצעירה רק בת 20, אבל הספיקה כבר לעורר לא מעט עניין וסערות מאז שפרצה לחיינו לפני ארבע שנים. אחרי ההפסקה שלקחה והחזרה למסך עם "רוקדים עם כוכבים", היא חגגה במהלך סוף השבוע יום הולדת עם שלל כוכבים. ומי לא הגיע? וואלה! סלבס פארטייה

יום הולדת אלה לי להב. ניר פקין,
והיא רק בת 20! להב/ניר פקין
ניבר מדר קים אור אזולאי יום הולדת אלה לי להב. ניר פקין,
התאוששה לגמרי. אזולאי ומדר/ניר פקין

אחרי שעברה שנה עם לא מעט סערות, שמועות ושערוריות שנקשרו בשם שלה, נראה שבתקופה האחרונה הזמרת הצעירה אלה לי להב עוברת תקופה הרבה יותר רגועה, עם זוגיות מתוקה ודביקה במיוחד, השתתפות ב"רוקדים עם כוכבים" ועבודה על שיר חדש.

הזמרת והשחקנית שפרצה לחיינו בגיל 16, חגגה ביום שישי האחרון את יום הולדתה ה-20 בקפלה Capella בת"א עם לא מעט חברים שהגיעו לחגוג ולהרים לה, ביניהם בן הזוג המפרגן פיליפ שאולוב והחברים לתכנית הריקודים: קובי מימון, לי בירן, ברק שמיר, שי גל, יסמין לוקץ' והרקדן שלצידה, מתניה.

יום הולדת אלה לי להב. ניר פקין,
האוהבים הצעירים. להב ושואלוב/ניר פקין
קים אור אזולאי יום הולדת אלה לי להב. ניר פקין,
מי הגיעה רחוק יותר? אזולאי ולהב/ניר פקין

מי שעוד הגיעה והרשימה אותנו במיוחד הייתה קים אור אזולאי, שנראה שהשאירה לגמרי מאחוריה את הנפילה הכואבת על הראש בתכנית הבכורה, ועלתה לקרוע את הרחבה עם ניבר מדר.

מי שעוד הגיעו ולא נרתעו ממזג האוויר הלוהט: עדי המבלבוי, אליעד, גל מלכה, קווין רובין , בר אלמליח דנצוב הידוע גם כ"הפשוטע", רון ביטון, שחר סאול, ים רפאלי ושירה מרגלית , שחר טבוך, עילי ציאפמן, אלי חולי ועוד.

וואלה! סלבס מוכנה לצאת מהבית לאירועים ביום שישי רק אם הם כוללים אלכוהול משובח ושפע של פחמימות ריקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully