וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסי אהריש חושפת: "התחלתי תהליך שיקום"

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 12:20

העיתונאית לוסי אהריש חשפה בעמוד האינסטגרם שלה כי בעקות בעיות בריאותיות שונות וכאבים מהם היא סובלת, היא החלה לעבור הליך שיקום ללא ניתוח וכתבה: "לקח לי כמעט שנה וחצי עד שהתחלתי לזהות את עצמי במראה". וואלה! סלבס רק בריאות

לוסי אהריש חושפת בעיה בבטן. אינסטגרם, צילום מסך
לוסי אהריש חושפת בעיה בבטן/צילום מסך, אינסטגרם
לוסי אהריש חושפת בעיה בבטן. אינסטגרם, צילום מסך
לוסי אהריש חושפת בעיה בבטן/צילום מסך, אינסטגרם

המגישה והעיתונאית לוסי אהריש העלתה במהלך סוף השבוע סטורי חשוף במיוחד לעמוד האינסטגרם שלה, ובו סיפרה על תהליך שיקום שהיא עוברת כדי לטפל בבעיות שונות שיש לה בבטן, בין היתר בעקבות ניתוחים שעברה בעבר.

אהריש העלתה תמונה לסטורי בעמוד האינסטגרם שלה וחשפה את כאבי הבטן מהם היא סובלת ועל כך שהחלה בשיקום שלא דרך ניתוח: "בא לי להגיד לכם/ן שהתחלתי תהליך של שיקום לבטן שלי ולא דרך ניתוח. שנים שאני מסתובבת עם בטן שעברה הרבה טראומות בעקבות שני נותחי בטן בעבר. והקיסרי שעברתי בלידה לא ממש עזר לכל העסק לחזור למקום, שגם ככה לא היה במקום בשום צורה".

העיתונאית, שילדה לפני שנתיים בן בכור לה ולשחקן צחי הלוי, שיתפה תמונה נוספת שצולמה זמן קצר אחרי הלידה וכתבה: "בתמונה הקודמת שצולמה לפני יומיים לא רואים את הטראומה של היומיים שאחרי הלידה. מכיוון שהבטן שלי עברה כבר ניתוחי עבר, המעיים נכנסו לשוק ולא תפקדו במשך יומיים. לא הצלחתי להרים או אפילו להחליף טיטול לאדם וזה פשוט היה סיוט".

עוד הוסיפה: "לקח לי כמעט שנה וחצי עד שהתחלתי לזהות את עצמי במראה. ועדיין הכאבים שיש לי כל בוקר הם תזכורת לשבוע הסיוטי הזה בבית חולים. אנחנו כל כך רגילים לראות נשים שיוצאות מחדר לידה כאילו כלום, וזה פשוט לא קשור למציאות של רובנו. אז למי שאומר לי 'יאללה תעשי כבר עוד אחד אין זמן', תעצרו ותבינו שלידה זה הדבר הכי מטורף שיכול לעבור על גוף של אישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully