וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ שווה במיוחד: ביונסה חילקה כרטיסי VIP להופעה שלה

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 10:08

מתברר ששווה במיוחד להיות נותן שירות באחד מהמלונות בערי אירופה שבהן עובר טור ההופעות של ביונסה בימים אלו, אחרי שפינקה את הצוות ששירת אותה בהפתעה שווה ביוחד. וואלה! סלבס בל בוי

מסע ההופעות המוצלח של ביונסה ברחבי אירופה נמשך, ומי שנהנה מכל הטוב שיש לפרפורמרית הכי טובה בעולם להציע הם לא רק הקהל שלה מסתבר, אלא גם כל נותן שירות שנתקל בזמרת או בפמלייה שלה לאורך הדרך.

בזמן שהם היו בסקטולנד, היא פינקה את הצוות שלה בהזמנת טייק-אווי בסכום הצנוע של אלפיים פאונד. מאז הם כבר הספיקו לעבור ללונדון, והפעם היא מצאה דרך מקורית במיוחד לומר תודה לצוות ששירת אותה במלון "קוריניתיה" בו היא שוהה, ולפנק אותם בכרטיסי VIP מיוחדים להופעה שלה.

על פי הדיווח ב-Mirror, ביונסה השאירה את הטיפ הנדיב למשרת, השף האישי ולקונסיירז' ששירתו אותה במלון והעניקה לכל אחד מהם זוג כרטיסי VIP שעולים יותר מ-750 פאונד לכרטיס (בשקלים אגב, זה יוצא קרוב ל-3,500 ש"ח). המקור סיפר לאתר: "ביונסה ממש מתוקה ומאוד אדיבה לכל מי שסביבה, אז היא תמיד רוצה להודות לאנשים שמטפלים בה. הם הלכו מעל ומעבר כדי לטפל בה בזמן שהיא הייתה בבריטניה, אז היא פינקה אותם בכמה מהכרטיסים הטובים ביותר שיכלו להשיג".

וואלה! סלבס מחפשת כיוון למשרה באחד מהמלונות הבאים בהם ביונסה תתארח, אבל חוששת שכישורי השירות שלה עוד עלולים לגרום לה לבטל את ההופעה.

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully