וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה שניר שומעת? לא תאמינו איך כוכבת העבר נראית היום

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 14:20

השחקנית אליענה בקייר, שהייתה מהכוכבות המוכרות והאהובות בישראל, מתגוררת כבר לא מעט שנים מעבר לים ולא מופיעה על המסכים. לאחרונה היא הגיעה לארץ לאירוע חגיגי, אך האם יש קאמבק באופק? וואלה! סלבס יורה חץ ופוגעת

אליענה בקייר. אביב חופי
אי שם בשנת 2010/אביב חופי
אליענה בקייר. שי אשכנזי,
והיום! התגעגענו/שי אשכנזי

אי שם בתחילת שנות ה-2000, אין אחד שלא הכיר את השם אליענה בקייר. מי שהגיעה לגמר בעונה הראשונה של פרויקט y, הפורמט הישראלי ל"האח הגדול" באותו הזמן, כיכבה בפסטיגל ובסדרות "השיר שלנו" בדמותה האייקונית של דנה שניר ובסדרות הנוער "ראש גדול" ו-"חצויה", ואפילו זכתה בעונה הראשונה של "רוקדים עם כוכבים".

כבר כמה שנים שבקייר נמצאת יחסית מתחת לראדר, אחרי שבשנת 2013 נישאה לארנון פרלמן ולזוג נולדו ארבעה ילדים. המשפחה עברה להתגורר מעבר לים בעקבות עבודתו של פרלמן, ומדי פעם בקייר מגיחה לישראל אך ממזמן לא מופיעה על המסכים.

אתמול היא הגיעה במיוחד לחתונתו של החבר הטוב, נאור זילברמן, וגרמה לנו להיות נוסטלגיים ובעיקר להרגיש קצת זקנים. לאחרונה פורסם כי בקייר תחזור לככב בקרוב בסדרה חדשה בשם "ברלין בלוז", ואין ספק שלא מעט מצפים לצפות בחזרתה של הכוכבת.

וואלה! סלבס הייתה חוזרת בשמחה לשנות האלפיים, התקופה היפה בה נינט זכתה בכוכב נולד, בריטני הייתה בשיאה ולה עצמה היו פחות משבעה סנטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully