וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא פרייארית: ליזו נכנסה בצייצן שירד עליה ברשת

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 12:48

הזמרת זוכת הגראמי נאלצת להתמודד עם לא מעט תגובות על מבנה גופה ומשקלה, והחליטה להפסיק לשתוק אחרי שאחד הצייצנים שבייש אותה ברשת. וואלה! סלבס זועמת

ליזו. אינסטגרם, צילום מסך
מהממת כמו שאת/צילום מסך, אינסטגרם

הזמרת המצליחה וזוכת הגראמי ליזו נאלצת להתמודד לא מעט פעמים עם הערות של אנשים שונים לגבי המשקל שלה ומבנה הגוף שלה, שרובן מגיעות בעיקר מאלו שמרשים לעצמם לבייש אנשים מאחורי המקלדת. היא החליטה לא לשתוק, והגיבה לאחד מהם בחזרה.

הזמרת נתקלה לאחרונה בציוץ ברשת של גולש שהעלה סרטון שלה מאחת ההופעות וכתב: "איך ליזו כל כך שמנה כשהיא כל הזמן זזה כל כך הרבה על הבמה?! מעניין מה היא אוכלת". היא לא נשארה אדישה לציוץ הדוחה והמעליב, וענתה לו בחזרה: "רק נכנסתי לאפליקציה וזה מסוג החרא שאני רואה על בסיס יום יומי. זה באמת מתחיל לגרום לי לשנוא את העולם".

היא המשיכה וגם ענתה למספר תגובות, וביניהן לתגובה של אחד העוקבים שטען שהיא "אוכלת הרבה מזון מהיר", לו היא כתבה: "ממש הפסקתי לאכול את זה לפני הרבה שנים". בתגובה אחרת שטענה כי היא לא רוצה לשנות את המראה שלה כי המידה שלה היא 'המותג שלה', ענתה הזמרת: "אני לא מנסה להיות שמנה. אני לא מנסה להיות קטנה יותר. אני פשוט מנסה לחיות ולהיות בריאה. ככה הגוף שלי נראה גם כשאני אוכלת סופר נקי ומתאמנת".

וואלה! סלבס מאסה באנשים קטנים עם יד קלה על המקלדת ומציעה לכל אחד להנות מפחמימה טובה ולא מלהשפיל אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully