וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופסי: קיילי ג'נר נתפסה בשקר מביך במיוחד

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 13:38

הכוכבת הצעירה, שמחזיקה אימפריית קוסמטיקה ואיפור, טענה בעבר על כך שהיא עמדה בנהלי הבטיחות במהלך סיור שעשתה במפעלים שלה. אבל בפרק החדש של "הקרדשיאנס" נחשפה האמת המביכה. וואלה! סלבס תברואה

כוכבת הריאלטי ואשת העסקים קיילי ג'נר נתפסה בפאדיחה מביכה במיוחד, אחרי שביקרה במפעל ייצור מוצרי הקוסמטיקה והאיפור שלה ועברה על לא מעט נהלי בטיחות, בניגוד למה שהצהירה באותו הזמן.

ג'נר הצעירה ביקרה במפעל וצולמה כשהיא ללא כפפות ושערה הארוך היה מפוזר ולא אסוף תוך כדי שערבבה קונסילר. בשלב מסוים אפילו הניחה צנצנת זכוכית קטנה על שפתיה ואמרה, "אני די רוצה לשתות את זה". במקרה אחר, ג'נר השתמשה במרית כדי למרוח מוצר על גב ידיה ללא כפפות. זאת, כשעובדים אחרים במעבדה התבוננו בה כשהם עובדים לפי הנהלים בציוד מעבדה מלא, רשתות שיער ומסכות על פניהם. בעבר ספגה הכוכבת ביקורת אחרי שפרסמה תמונה שלה במתקן הייצור כששיערה הארוך היה מפוזר ועוקביה חששו שאחת מהשיערות תגיע למוצרים.

מפתח הקוסמטיקה, קווין ג'יימס בנט, הצטרף בזמנו לביקורות נגד ג'נר ומתקן הייצור. בתגובה לכך, ג'נר התגוננה וכתבה "קווין - התמונה הזו לא צולמה במתקן ייצור. לעולם לא אעקוף פרוטוקולים סניטריים". ועל אף שוואלה! סלבס רוצה להאמין לקיילי, נדמה כי היא חשפה את עצמה ואישרה בפרק האחרון של תכנית הריאליטי של המשפחה כי אכן הסתובבה במתקן הייצור ללא המיגון הנדרש משום שלדבריה היא "חושבת שזה באמת חשוב לראות את האיפור שלי".

וואלה! סלבס מתה למצוא שיערה של קיילי באיפור שלה ולמכור אותה באי-ביי, כמו שחיפשה בילדותה כרטיס הזמנה למפעל של ווילי וונקה בחבילת שוקולד שנהגה לזלול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully