וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 29 ואוהבת כוכבים מזדקנים: הכירו את זוגתו של אל פאצ'ינו

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 7:53

הכוכב ההוליוודי בן ה-82 מצפה לילד מזוגתו נור אלפלה, איתה הוא מנהל מערכת יחסים דיסקרטית בשנים האחרונות. מי בת המזל? וואלה! סלבס חוקרת

השחקן אל פאצ'ינו הפתיע את העולם כולו כשהתברר שהוא מצפה לילד בגיל 82. זוגתו נור אלפלה נמצאת בחודש השמיני להריונה וכל האירוע חמק מתחת לרדאר, ממש כמו מערכת היחסים ביניהם.

זה הילד הראשון של נור בת ה-29, שאישרה את מערכת היחסים המתוקשרת בחשבון האינסטגרם שלה לפני חמישה שבועות בלבד. אתרי רכילות מעבר לים התחילו לדבר על הרומן באפריל 2022, אולם נראה שבני הזוג התחילו לצאת בעיצומה של מגפת הקורונה.

פאצ'ינו הביא לעולם בת בשם ג'וליה עם ג'ן טרנט ואת התאומים אנטון ואוליביה עם השחקנית בברלי ד'אנג'לו.

כשאלפלה הייתה בת 22, היא ניהלה מערכת יחסים עם מיק ג'אגר, שהיה אז בן 74. בשנת 2018, אחרי שהם נפרדו, היא העניקה ראיון למגזין HELLO! וסיפרה על הקשר ביניהם: "להפרש הגילאים בינינו לא הייתה משמעות עבורי. הלב לא מבין מה הוא רואה, רק את מה שהוא מרגיש. זו הייתה מערכת היחסים הרצינית הראשונה שלי ותקופה מאוד משמחת עבורי" באותה שנה שמה נקשר למיליארדר הצרפתי ניקולאס ברגרואין, שהיה בשנות ה-50 לחייו. פרגית!

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ואם אתם תוהים מה תחומי העניין המשותפים שיש לאישה בת 29 ולגבר בן 82, דעו שמדובר ביותר מסוכריות וורטרס אורגינל. נור עשתה תואר ראשון ותואר שני בתחומי האמנות, הקולנוע והבימוי והיא עובדת בחברת סוני.

וואלה! סלבס יצאה בעבר עם גבר בעשור התשיעי לחייו. זה היה סבא שלה והם האכילו יונים בפארק.

  • עוד באותו נושא:
  • אל פצ'ינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully