וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיה חושפת: "אני על הספקטרום האוטיסטי"

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 11:53

הזמרת התראיינה לפודקאסט וחשפה במהלך הראיון כי היא נמצאת על הספקטרום האוטיסטי: "אף אחד לא יכול לאהוב אותך כשאתה מלא בסודות". וואלה! סלבס הפתעה

סיה. GettyImages
סיה/GettyImages

הזמרת האוסטרלית סיה, שמרבה לשמור על חייה האישיים בפרטיות יחסית, התראיינה השבוע לפודקאסט וחשפה בפעם הראשונה כי היא נמצאת על הספקטרום האוטיסטי.

הזמרת בת ה-47 התארחה בפרק חדש של "Rob Has a Podcast" וסיפרה במהלכו על תהליך הגמילה הממושך מסמים וגם על כך שאובחנה רק לפני כשנתיים: "אני על הספקטרום, ואני בהחלמה או מה שזה לא יהיה. יש הרבה דברים" והוסיפה, "במשך 45 שנים הרגשתי ש'אני חייבת ללבוד את החליפה האנושית שלי' ורק בשנתיים האחרונות הפכתי לעצמי באופן מלא מלא".

סיה שיתפה גם על התחושות שלה מהשנים האחרונות: "אף אחד לא יכול להכיר ולאהוב אותך כשאתה מלא בסודות וחי בבושה. וכשאנחנו סוף סוף יושבים בחדר מלא בזרים ומספרים להם את הסודות העמוקים, האפלים והמבישים ביותר שלנו, וכולם צוחקים ביחד איתנו, אנחנו לא מרגישים כמו חתיכות של זבל בפעם הראשונה בחיינו. אנחנו מרגישים שרואים אותנו בפעם הראשונה בגלל מי שאנחנו, ואז אנחנו יכולים להתחיל לצאת אל העולם ופשוט לפעול כבני אדם עם לבבות ולא להעמיד פנים".

סיה ומאדי זיגלר. GettyImages
סיה ומאדי זיגלר/GettyImages

החשיפה המפתיעה של הזמרת מגיעה שנתיים אחרי שהיא זכתה ללא מעט ביקורות קשות על כך שליהקה את מאדי זיגלר, הרקדנית הצעירה שגם מרבה להופיע בקליפים של הזמרת, לתפקיד הראשי בסרט "מיוזיק" אותו ביימה, לדמות הנמצאת על הספקטרום האוטיסטי, ולא שחקן שבאמת נמצא על אותו הספקטרום.

בתחילת החודש נחשף גם כי הזמרת התחתנה עם בן זוגה בשנה האחרונה, דן ברנרד, בטקס חתונה אינטימי במיוחד לעיניהם של ארבעה אורחים בלבד שנערך באיטליה.

  • עוד באותו נושא:
  • סיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully