וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימי תבורי: "אני מפחד לאבד גם את יהודית, תתפללו למענה"

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 15:13

תבורי חשף שאשתו יהודית באומן נמצאת במצב נפשי קשה מאז מותה של בתה קארין באומן. לדבריו, נשותיו לשעבר תוקפות אותה ברשתות החברתיות. וואלה! סלבס המומה

חלף שבוע מאז שקארין באומן הלכה לעולמה אחרי מאבק של עשר שנים במחלת האנורקסיה. שימי תבורי, בעלה את יהודית באומן, שליווה יחד איתה את קארין עד רגעיה האחרונים, סיפר שיהודית נמצאת במצב נפשי קשה לו אחראיות, בין היתר, נשותיו לשעבר.

"לא ראיתי אמא כזאת. איך לא הרימה ידיים ולא התעצבנה עליה, רכות ואהבת אמא אדמה. אני בוכה יום יום מאז שהלכה ולראות את יהודית שרועה במיטה לא אוכלת, סובלת ומתגעגעת זה מוות נוסף עבורי. אני מפחד לאבד גם אותה. במיוחד בגלל מנוולות שמההתחלה הציקו לה בהתכתבויות קראו לה 'סמרטוט', 'תראי איך את נראית', 'איזה בגדים ישנים', 'נעלים שאת איתם שנים'. מדובר בתגובות של קבוצת נשים שאני מכיר שנים רבות שכותבות ומתחזות לאלף שמות, רק כדי לתקוף את יהודית רגשית במקלדת. כשהכל ירגע אני לא אשתוק ואכנס בהן ברשתות", אמר תבורי ל-TMI.

בין היתר אמר תבורי: "אני לא סולח להן ולמרות שיצאתי איתן, מעולם ללא התמסרתי כמו שהתמסרתי ליהודית. לא הלבוש ולא הנעלים זה מה שתפס אותי, אלא האהבה שלה לאנשים, לילדים, לנכדים. אף אחד לא קלט כמה הסבל שלה עצום, כמה שהיא בעצמה חולת לב. תודה לכל המעודדים והתומכים, תתפללו עבור נשמתה של קארין שתנוח בגן עדן. היא סבלה הרבה בחייה, ותתפללו למען יהודית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully