וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הולך להיות סטורי אישי": אנה ארונוב חשפה בעיה רפואית

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 13:51

שופטת הריקודים הקשוחה חשפה בעמוד האינטסגרם שלה כי על הבעיה הרפואית איתה היא מתמודדת לאחרונה ועל הטיפול שהחלה. וואלה! סלבס רק בריאות

אנה ארונוב. אינסטגרם, צילום מסך
רפואה שלמה! ארונוב/צילום מסך, אינסטגרם

כוכבת הריאלטי ושופטת הריקודים אנה ארונוב החליטה לשים סוף לשמועות ולשאלות, וחשפה בעמוד האינסטגרם שלה כי היא מתמודדת עם בעיה בריאותית המשפיעה על המראה החיצוני שלה.

ארונוב העלתה אתמול (ב') סטורי בו סיפרה על הבעיה: "הרבה מכם שמו לב וכתבו לי לא מעט על זה שיש הבדל בין העיניים שלי ועין ימין שלי עצומה יותר, ומשהו השתנה בעיניים ואתם צודקים. לא הגבתי לזה כי לא כל כך ידעתי בעצמי מה זה. אני כבר תקופה ארוכה בכל מני בדיקות. אחרי מסע של בדיקות היום הייתי אצל רופאה מקסימה שאמרה לי שיש לי בעיה בבלוטת התריס", והרגיעה: "לא משהו קיצוני. אין לי בדיקות חריגות מדי. אבל מסתבר שבמקרה של פעילות יתר של בלוטת התריס, היא עלולה להשפיע על העיניים. זה תופעות לוואי של תפקוד לא תקין של בלוטת התריס וזה מה שקרה לי".

הכוכבת שיתפה על הטיפול התרופתי שהיא מתחילה לקבל ועל הצפי לתקופה הקרובה: "אני נכנסת לטיפול תרופתי. טיפול מאוד עדין כרגע לפחות. זה לא טיפול קצר, זה לא משהו נקודתי, זה לא יקח שבוע, זה טיפול של כמה חודשים. אנחנו נצטרך במהלך השבועות והחודשים הקרובים לראות האם יש שיפור והאם משהו משתנה". והוסיפה, "היה לי חשוב לשים את זה על השולחן כי גם אתם כל הזמן שואלים ובצדק, וגם אני הולכת להופיע עכשיו בפריים טיים ואתם עלולים לזהות את זה, ונראה לי מן הראוי להשמיע את זה שזו בעיה בריאותית ואין לי כרגע מה לעשות עם זה חוץ מלטפל בזה בדרך קונבנציונלית. אני מאוד מקווה שזה יעבור לי בקרוב ואני אחזור להיות אני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully