וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודית באומן: "הרדימו את קארין בטרם עת, משהו לא בסדר קרה שם"

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 13:07

יהודית באומן, אמה של קארין באומן שהלכה לעולמה בשבוע שעבר, סיפרה שהמשפחה מתמודדת עם תחושות קשות סביב הטיפול הרפואי שקארין קיבלה לפני מותה. וואלה! סלבס צמרמורת

חלף קצת פחות משבוע מאז שקארין באומן הלכה לעולמה אחרי עשור בו נאבקה במחלת האנורקסיה. יהודית באומן ושימי תבורי, שליוו את קארין עד רגעיה האחרונים, חווים ימים לא פשוטים ומתמודדים, בין היתר, עם תחושות קשות סביב ההתנהלות של בית החולים בו קארין קיבלה טיפול.

בשיחה שבאומן ערכה עם אתר TMI היא סיפרה על המחשבות שלא מרפות: "אני ושימי לא שלמים עם מה שקרה שם, הם הרדימו אותה בטרם עת, אפילו לא ביקשה חתימה שלי. אנחנו לא מרגישים שנעשה שם משהו תקין. אני יודעת שהיא הייתה במצב קשה אבל היא הייתה ערה ודיברה ותפקדה. זאת לא פעם ראשונה שהייתה לה דלקת ריאות היא תמיד יצאה מזה, היא הגיעה למיון כשהיא מדברת ומתפקדת, היא לא הייתה מעולפת. היא הייתה בהכרה מלאה, היא דיברה עם הצוות, אני מרגישה שמשהו לא בסדר נעשה שם".

"אני לא רוצה כסף, לא תביעות, אבל אני רוצה דוח אמיתי על מה שקרה שם. שימי לא ישן כל הלילה. אנחנו לא שלמים עם אופן ההרדמה. אני יודעת מה אני מרגישה כאמא ומה גודל האינטואיציה שלי, אני חושבת שמיהרו להרדים אותה, בן אדם מדבר, למה להרדים?. אני מתדרדרת מבחינה פיזית, יש לי אי ספיקת לב קשה מאוד, משהו מרגיש לי שלא היה תקין. שימי פה יושב ובוכה. אנחנו רוצים את כל האמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully