וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קוונטין טרנטינו שילם עשרת אלפים דולר כדי ללקק רגליים של חשפנית"

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 11:59

בכיר במועדון חשפנות הוליוודי התראיין השבוע לפודקאסט, ותיאר באופן ביזארי במיוחד על הערב בו הגיע הבמאי המפורסם למקום ושילם לא מעט עבור הפאטיש המוזר שלו, לכאורה. וואלה! סלבס בחילה

קוונטין טרנטינו. Giphy
קוונטין טרנטינו/Giphy

כבר שנים רבות שבתעשיית הסרטים בהוליווד רצה השמועה כי לבמאי והתסריטאי קוונטין טרנטינו יש פאטיש לכפות רגליים, לכאורה. מסתבר שהדבר מקבל ביטוי לא רק בסרטים שלו, בהם מופיעות סצינות של רגליים חשופות, אלא גם עלה לו לא מעט כסף בחיים האמיתיים.

פייג' ראד, מנהל במועדון החשפנות ההוליוודי Crazy Girls, התארח השבוע בפודקאסט בשם "Get in the Car" וסיפר בו על הערב ההזוי, בו נכנס הבמאי למועדון החשפנות וביקש חדר VIP ואת "החשפנית עם הציצי והתחת הכי גדול במקום", כך לדבריו.

ראד תיאר את המקרה לפרטי פרטים (לצערנו), אך לא ציין מתי הוא התרחש ואם טרנטינו היה נשוי לדניאלה פיק באותה התקופה. לדבריו, יצר הסקרנות גבר עליו והוא ראה את כל המקרה דרך מצלמות האבטחה, וצפה בטרנטינו נכנס עם החשפנית לחדר, זרק אותה על הספה, הוריד את נעליה והחל ללקק ולמצוץ את כפות רגליה והבהונות שלה. כשסיים את הסשן הדוחה, מנהל המועדון סיפר שהרגליים שלה נראו "כמו אחרי אמבטיית קצף. כמו שזיפים מיובשים". לא פחות. האירוע לקח כ-30 דקות, ולפי דבריו של ראד הבמאי שילם לחשפנית לא פחות מעשרת אלפים דולרים. פטיש לא זול.

וואלה! סלבס מוכנה לשלם כעת 10 אלפים דולר רק כדי שמישהו ימחק מהמוח שלה את התיאור הדוחה של האירוע.

מרגו רובי, אוסקר 2023. GettyImages
קורבן נוסף. מרגו רובי/GettyImages

השחקנית מרגו רובי שכיכבה בסרטו של טרנטינו "היו זמנים בהוליווד", חשפה לאחרונה בראיון שהבמאי הדריך אותה לגבי כפות רגליה, שהופיעו בסרט לא פחות מ-36 פעמים. "כפות הרגליים שלי היו מלוכלכות כי הלכתי יחפה על הסט. הן נשארו מלוכלכות, כי טרנטינו ביקש שלא אשטוף אותן".

קוונטין עצמו התייחס לשמועות בראיון שהעניק למגזין GQ בשנת 2021 ואמר "אני לא לוקח את זה ברצינות. יש הרבה כפות רגליים בהרבה סרטים של הרבה במאים. זו עבודת בימוי טובה".

וואלה! סלבס הייתה משלמת 10,000 דולרים כדי למחוק את האימג' הזה מהראש שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully