וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה סיבת המוות הרשמית של טינה טרנר

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 15:32

מותה של הזמרת האגדית שבר את לבם של מיליוני מעריצים ברחבי העולם, שנפרדו ממלכת הרוק'נרול האייקונית. כעת מתבררות הסיבות הרשמיות של מותה. וואלה! סלבס פראוד מרי

ביונסה מופיעה עם טינה טרנר בטקס הגראמי 2008/רויטרס

הזמרת האייקונית טינה טרנר, שכונתה "מלכת הרוק'נרול" ופרצה את הדרך לנשים זמרות רבות אחריה, הלכה לעולמה ביום רביעי האחרון בגיל 83 בביתה שבשוויץ. כעת מתבררת סיבת המוות הרשמית.

לאחר מותה של הזמרת, עלו מחדש קטעים מספר הזכרונות שכתבה, בו הודתה ששקלה בעבר התאבדות בשנת 2016, ואף חשפה כי נרשמה לארגון סיוע להתאבדות והכינה את עצמה נפשית לאפשרות שתמות לאחר שנוצר לה נזק כבד לכליות בעקבות לחץ הדם הגבוה ממנו סבלה. אך על פי על פי הדיווחים ב-Daily Mail, נציגיה של טרנר אישרו שהיא מתה בנסיבות טבעיות, וזאת לאחר המאבק הממושך במחלת הסרטן במעי הגס.

הזמרת אובחנה בשנת 1978 עם לחץ דם גבוה ובשנת 2016 היא החלה את המאבק במחלת הסרטן. במקביל, הכליות שלה כשלו והיא עברה בשנת 2017 השלת כלייה, אותה תרם לה בעלה ארווין באך. בסרט התיעודי שלה משנת 2021 היא חשפה כי היא חוותה הפרעת דחק פוסט טראומטית כתוצאה מנישואיה הסוערים לבעלה לשעבר, אייק טרנר.

בהודעה שפורסמה עם מותה ב-24 במאי נכתב: "עם המוזיקה שלה והתשוקה הבלתי מוגבלת לחיים, היא קסמה למיליוני מעריצים ברחבי העולם והיוותה השראה לכוכבי המחר. היום אנחנו נפרדים מחברה יקרה שמשאירה לכולנו את היצירה הכי גדולה שלה: המוזיקה שלה. טינה, נתגעגע אליך מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • טינה טרנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully