וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחווה סיטבון ענתה למגיבות שביקרו אותה ולא נשארה חייבת

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 13:51

כוכבת הריאלטי "חתונה ממבט ראשון", קיעקעה על זרועה את שמו של בנה, וחטפה תגובות הזויות במיוחד. היא בחרה שלא לשתוק, ויצאה למתקפה מול המגיבות. וואלה! סלבס אמא מהלב

כוכבת העונה הראשונה של התכנית "אהבה ממבט ראשון" אחווה סיטבון, הפכה לימים ליוצרת תוכן ברשת המתעדת את חייה לצד בן זוגה יונתן רונן ושני ילדיהם. לפני מספר ימים העלתה תמונה תמימה לאינסטגרם של הקעקוע שעשתה עם השם של בנה, ולא ציפתה לתגובות שקיבלה.

הכוכבת עברה לפני כמה שנים לברצלונה בעקבות האהבה, ומגדלת ביחד עם רונן את בתו מנישואיו הקודמים ואת בנם המשותף. סיטבון העלתה לעמוד האינסטגרם שלה פוסט המתעד את הקעקוע שעשתה עם השם של הבן, דניאל (3), ולצד כל התגובות המפרגנות, היו גם כאלו הזויות במיוחד, שבחרו לשפוט אותה על כך שלא קיעקעה גם את השם של ליאה (9), בתו של בעלה מנישואיו הקודמים, שאמה נפטרה ממחלת הסרטן לפני מספר שנים, כשהיא הייתה בת פחות מארבע. הכוכבת בחרה שלא לשתוק לתגובות הלא נעימות, ובפוסט ארוך וסדרת סטוריז שהעלתה לאחר מכן ענתה להן ולא חסכה במילים.

אחווה סיטבון והילדים. אינסטגרם, צילום מסך
אחווה סיטבון והילדים/צילום מסך, אינסטגרם

"תמיד הייתי סובלנית וסלחנית כלפי הנושא אבל לאחרונה יש פה נשים (בדגש על נשים!) שמרשות לעצמן קצת יותר מידי. הלוואי ויכולתי להכניס לכן מצלמה קטנה הביתה שתתעד את הקשיים הלבטים, ההתמודדויות השוני והגבול הדק שבגידול ילדה שלא את ילדת. ילדה שקיבלת (במתנה) בגיל חמש ל24/7 בחיי. ילדה שיודעת מצוין את העובדה המאוד ברורה - יש לה אמא ויש לה שם . ואף אחד לא באה להחליף אותה. וגם לא תוכל להחליף אותה". כתבה סיטבון בעמוד האינסטגרם שלה.

בהמשך הוסיפה: "אני אמא של אח שלה, אשתו של אבא שלה אבל לא אמא שלה. אני שם לצרכים שלה, לכוון אותה ללמד להדריך ולאהוב - אבל זה רחוק מלהיות אמא שלה. אז לכל המבולבלות המבקרות המעירות והמצקצקות כאן. תחשבו פעמיים לפני שאתן מעיזות להעביר עלי או על כל אמא משלבת אחרת ביקורת".

סיטבון ורונן הכירו אחרי ששניהם חיפשו אהבה בתכניות ריאלטי שונות. בפברואר 2020 נולד בנם דניאל וזמן קצר לאחר מכן הם התארסו. בנובמבר 2021 התחתנו בברצלונה, שם כאמור הם גרים גם היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully