וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כזה עוד לא שמענו: השם המיוחד שרותם כהן ואשתו בחרו לבנם

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 11:03

הזמר ואשתו שי ערכו במהלך סוף השבוע את טקס ברית המילה לבנם הבכור שנולד לפני שבוע, וחשפו את השם המיוחד שבחרו לו. אז מה השם המקורי והפירוש מאחוריו? וואלה! סלבס שונה ומיוחדת

אל מירוץ "השם המיוחד ביותר" של כוכבי הביצה המקומית הצטרף במהלך סוף השבוע מועמד חדש, בנם של הזמר רותם כהן ואשתו שי, שחגגו לו את ברית המילה והעניקו לו שם שבהחלט עוד לא שמענו.

הזמר ואשתו ערכו את טקס הברית במתכונת מצומצמת יחסית (אנחנו מהמרים גם על אירוע קצת הרבה יותר גדול בהמשך), בנוכחות בני משפחה וחברים, בו הכריזו על שמו בישראל של בנם שנולד לפני שבוע- אדור דוד כהן. אם תהיתם מה פירוש השם המיוחד, אז המקור הוא ביוונית והפירוש הוא מתנה.

כהן העלה תמונות מרגשות מהטקס, בהן, כמיטב המסורת, הרך הנולד זכה לפיקסלים שהסתירו את הפנים שלו, וכתב: "אולי זה הזמן שאני חי, אולי ההתבגרות, אולי הצורך לגונן ואולי כל הסיבות יחד, הם כנראה שמנעו ממני לשתף בזמן אמת את הרגע המרגש עד כאב פיזי, שבני בכור נכנס בבריתו של אברהם אבינו" והוסיף, "זכיתי ואני מודה לקב"ה כל יום על שזיכה אותי בזה. תודה שהגעת לחיי והפכת אותי להיות אבא שלך".

בני הזוג, שביניהם הפרש גילאים של 19 שנים, התארסו בדצמבר 2021 ונישאו בחודש יולי בשנה שעברה. בדצמבר האחרון חשפו כי הם מצפים לילד ראשון בפוסט שזכה לכיתוב מעט שנוי במחלוקת שהעלה הזמר לחשבון האינסטגרם שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • רותם כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully