וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליון וחצי שקלים: תביעת הענק נגד נטלי דדון

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 13:55

הבעלים של בית הקפה שסירב לתת לדדון שירות בגלל דעותיה הפוליטיות לטענתה, הגיש נגדה תביעת ענק: "הובילה לעליהום פומבי". וואלה! סלבס אובג'קשן

בחודש שעבר נטלי דדון פרסמה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, בו טענה שבעלים של בית קפה בתל אביב סירב לתת לה שירות בגלל דעותיה הפוליטיות לכאורה. הבוקר (ד') פורסם באתר N12 שאייל לוינגט, הבעלים של בית הקפה, הגיש נגדה תביעה בגובה מיליון וחצי שקלים.

לפי עורך דינו של לוינגט, דדון "ניצלה את הבמה לה היא זוכה והובילה לעליהום פומבי שהפך אותו למושא חיצי ביקורת ושטנה". לדדון הוצעה פשרה שכוללת פיצוי בגובה חצי מיליון שקלים. בנוסף, היא נדרשת להסיר את תיעוד ופרטי האירוע מכל המקומות בהם פרסמה אותם, בנוסף להתנצלות פומבית בפני לוינגט.

בתגובה לפרסום אמרה דדון "כרגע אני בעיקר המומה מהתגובה למכתב שלי, למרות שמצד שני לא היה לי ספק שיבחר בדרך זו בנוסף לקמפיין השקרי אשר קיים הבחור נגדי בכל ערוץ תקשורת אפשרי, למזלי היו עדים רבים לסיפור. בהתייעצות עם עורך הדין שלי התבקשתי לא לנהל את המאבק בכלי התקשורת. אני מקווה למצוא את הצדק במערכת המשפט וכולי תקווה ששם הצדק יעשה ויצא לאור, כדי שמקרה כזה לא של 'משפט שדה' לא יקרה לאף אדם על פי דעותיו והשקפותיו הפוליטים, גזע דת ומין . מה שלצערי נעשה לאנשים רבים על ידי אותו אדם".

  • עוד באותו נושא:
  • נטלי דדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully