וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביישתם את העיר, חוליגנים": בר כהן נגד אוהדי בית"ר ירושלים

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 11:34

יוצאת הריאלטי לא חסכה בביקורת על אוהדי בית"ר ירושלים, שהתפרצו אתמול לכר הדשא והתפרעו בסיום משחק גמר הגביע. ואיזה תגובה היא קיבלה מאחת העוקבות? וואלה! סלבס בעיטת עונשין

בר כהן בביקורת על אוהדי בית"ר/צילום מסך- אינסטגרם
אליאב טעטי בביקורת על אוהדי בית"ר. אינסטגרם, צילום מסך
גם אליאב לא חסך/צילום מסך, אינסטגרם
בר כהן בביקורת על אוהדי בית"ר. אינסטגרם, צילום מסך
אהה שומעת? כהן עונה לעוקבת/צילום מסך, אינסטגרם

מאורעות סיום המשחק של גמר הגביע מליל אמש (ג') ממשיכים לספק לא מעט כותרות וביקורות, ולא רק מאנשי הספורט והכדורגל השרופים, ולא פסחו גם על כוכבת "האח הגדול" והמשפיענית בר כהן, שצפתה במשחק ולא חסכה בדעתה על האוהדים שהתרפעו על כר הדשא.

כהן, שגדלה והתגוררה עד לא מזמן בירושלים, תיעדה את עצמה ואת בן זוגה, אליאב טעטי, כשהם צופים ומתרגשים יחד מהמשחק ומהזכייה של הקבוצה הירושלמית בגביע, אבל אירועי הסיום, במהלכם פרצו אוהדי הקבוצה למגרש וגרמו ללא מעט נזק, הובילו את כהן לביקורת החריפה שלה על האוהדים. בסרטון שהעלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה אמרה: "מגעילים, פשוט מגעילים. ביישתם את העיר. איכס, בא לי להקיא. איזה בושה. הרסתם להם את המשחק, במקום לתת להם להניף גביע ולהתגאות. איכס, חוליגנים".

כמו תמיד, לא כולם הסכימו עם הכוכבת, שקיבלה מאחת העוקבות ביקורת על דבריה ובחרה לענות לה בסטורי שלה. בצילום מסך מתוך השיחה ביניהן כתבה העוקבת לכהן שמדובר היה באמוציות, ושאם היא לא מבינה שלא תביע את דעתה, ובתגובה בר ענתה לה כמו שרק היא יודעת: "יש גבול להתנהגות כזו. הם הרסו לקבוצה את ההנאה והנצחון. תעשי לי טובה ואל תגידי לי איך להביע את דעתי, אני אביע דעה על מה שבא לי".

וואלה! סלבס הולכת למשחקי כדורגל רק כדי לפצח גרעינים ללא הפרעה ולהביע את דעתה על השופט בלי בושה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully