וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע ההצגה: השחקן התבשר שנולד לו בן

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 11:58

בשורה מרגשת במיוחד הגיעה אתמול לשחקן דניאל סטיופין, כשבאמצע ההצגה בה הוא משתתף התבשר שנולד לו בן, וכעת הוא אבא לשניים. וואלה! סלבס טאק

השחקן דניאל סטיופין, שמוכר בעיקר בזכות תפקידו כאנטולי הקצב ב"קופה ראשית", קיבל אתמול (ב') בשורה מרגשת באמצע ההצגה בה הוא מככב, שאשתו ילדה בן, הילד השני של השניים.

השחקן, שהוא גם קומיקאי מוכשר, מככב לא רק על המסך הקטן אלא גם בהצגות, ואמש הופיע בהצגה "החבדניקים" בזמן שאשתו הייתה בחדר הלידה. הוא חשב שהוא יספיק להגיע כשהמופע יסתיים, אבל לרך הנולד היו תכניות אחרות והוא יצא לאוויר העולם לפני שירד המסך על ההצגה. סטיופין העלה את הסרטון המרגש לעמוד האינסטגרם שלו, כשעל התיעוד היו אחראיים השחקנים אוראל צברי ויניב סויסה, שמשחק איתו גם ב"קופה ראשית".

בפוסט נוסף שהעלה כתב: "אתמול בזמן ההצגה החבדניקים התבשרתי יחד עם קאסט של אנשים הכי מרגשים שאני מכיר, שמאשה כבר לא חודש תשע ושהפכתי לאבא בפעם השנייה בחיי. רציתי להיות שם עם סהר (שאין לי אפילו מספיק מילים להביע מה אני מרגיש כלפייך) ועם הפלא הקטן שרק פקח את העיניים בפעם הראשונה, אבל הייתי מרחק רבע שעה הליכה מהם על הבמה של תיאטרון הקאמרי, מוקף בקאסט של חברים אהובים, שהתרגשו ועטפו אותי. זאת הייתה חוויה מטורפת ועוצמתית ובהשתחוויה שברתם אותי לגמרי."

השחקן נשוי לסהר סופר והבן הטרי מצטרף לבתם הבכורה של השניים, יולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully