וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומטת לסתות: הדוגמנית שהגיעה לפסטיבל קאן בחזה חשוף

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 14:05

הדוגמנית-שחקנית ג'וליה פוקס ממשיכה לספק שערוריות אופנתיות, כשהפעם בחרה להגיע לשטיח האדום בפסטיבל קאן בטופלס. כלומר, בערך. וואלה! סלבס שחררו את הפיטמה

השחקנית והדוגמנית ג'וליה פוקס פרצה לתודעה בעיקר אחרי שיצאה לתקופה קצרה עם הראפר קניה ווסט, ומאז הוכיחה שהיא כאן כדי להשאר, בעיקר בזכות הלוקים השערועייתים שהיא מרבה להציג במקומות אליהם היא מגיעה. לא מפתיע שגם לפסטיבל קאן היא בחרה להגיע במראה בלתי נשכח.

הכוכבת בת ה-33 הגיעה לאירוע גאלה שהתקיים בפסטיבל קאן, והציגה על השטיח האדום את המראה הלא שגרתי ועם זאת, הדי שגרתי כשמדובר בה, כשאת החלק העליון של הגוף שלה עטף מחוך שקוף בסוג-של יצירת אמנות, והחלק התחתון היה מורכב מחצאית לבנה נפוחה וגדולה במיוחד.

פוקס, שמרבה כאמור להציג לוקים אייקונים ומשונים כאחד, לא חוסכת בביקורת שלה על תעשיית האופנה, כשבתחילת החודש התראיינה ל-Daily Mail וביקרה בחריפות את המאט גאלה ואת המארחת הראשית שלו, אנה וינטור. היא טענה כי היא מעולם לא הוזמנה לקחת חלק במאט ושגם אם תוזמן, היא לא מתכוונת להגיע., לטענתה, אין כל קשר בין הנשף החגיגי לאופנה ושזו הדרך של המארחת שלו, אנה ווינטור, להציג בהגזמה את העושר והפריוולגיה של המשתתפים בו.

וואלה! סלבס הייתה רוצה ללכת טופלס, אבל חוששת שזה עלול לגרום לעיוורון בקרב כל מי שיפגוש אותה.

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully