וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשב חיטה, קטורת ומזרון יוגה: רשימת הדרישות של רובי וויליאמס

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 12:32

הכוכב, שיגיע בקרוב להופעה השנייה שלו בארץ, דאג להעביר את רשימת הדרישות שלו עבור הדברים שיחכו לו מאחורי הקלעים, ומציג שגרת וולנס מרשימה במיוחד. טוב, אם לא מחשיבים את הקולה והחטיפים. וואלה! סלבס מתפנקת

רובי וויליאמס, ריאיון 2023. GettyImages
קטורת וחטיפים מלוחים. וויליאמס/GettyImages

הכוכבים הבינלאומיים מתחילים לזרום לישראל לקראת ההופעות הגדולות שלהם כאן הקיץ, ואיתם זורמות גם רשימות הדרישות שנעות לעיתים בין מוגזמות לתמוהות.

הזמר רובי וויליאמס ינחת בישראל כיממה לפני המופע הגדול שלו בפארק הירקון ביום חמישי ה-1.6, וברשימת הדרישות שקיבלה לידיה ההפקה בארץ אפשר למצוא ביתר היתר: אפשרות להכין מיצים טבעיים של עשב חיטה, ג'ינגר, ותפוזים בחדר המלון. כדי לאזן את הצד הבריא, הזמר ביקש גם אספקה של פחיות קולה זירו וחטיפים מלוחים של תפו"א ובוטנים. יחד עם זאת, כניסה של אלכוהול ושוקולד אסורה בהחלט.

הכוכב לא מתכוון לנוח בזמן השהות שלו בארץ כנראה, וביקש שלחדרו יביאו גם אופני כושר, מזרון יוגה, ומשקולות חופשיות. כדי להרגע מאחורי הקלעים לקראת ההופעה, וויליאמס ביקש שבחדרו תהיה עמדה של קטורת ונרות. מי יודע, אולי הוא מתכנן סיאנס עם במבה וקולה.

וואלה! סלבס העבירה לאמא שלה רשימת דרישות לקראת היום השבועי בסופר, וקיבלה בתמורה נאום על בגרות ועצמאות ושתסתדר לבדה. דרישות עלאק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully