וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מגניב לרכב על דם של קולגה": אמירה בוזגלו נגד קורין גדעון

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 11:43

הסערה סביב דבריה של גלית גוטמן כי "החרדים מוצצים לנו את הדם" ממשיכה להסעיר את הרשת, ומי שקפצה לקלחת הייתה קורין גדעון, שזכתה לתגובה חריפה במיוחד. וואלה! סלבס דם רע

קורין גדעון מגיבה לגלית גוטמן. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של קורין/צילום מסך, אינסטגרם
אמירה בוזגלו מגיבה לקורין גדעון. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה של אמירה/צילום מסך, אינסטגרם

בסוף השבוע הרשת סערה בעקבות הדברים הקשים שאמרה גלית גוטמן במהלך השידור של תכנית הבוקר: "החרדים מוצצים לנו את הדם". המגישה התנצלה לאחר השידור, אבל מי שהספיקה בינתיים לקפוץ על הנושא החם הייתה קורין גדעון, שזכתה לתגובת נגד מפתיעה.

גדעון, שנשואה לחילי סורוצקין, המגיע כידוע ממשפחה חרדית ענפה, העלתה פוסט לאינסטגרם שלה ובו סיפרה על המשפחה של בעלה, המונה 14 אחים ואחיות, שכולם לדבריה עובדים, משלמים מיסים ותורמים למדינה. בהתייחס לדברים של גוטמן ככל הנראה, היא כתבה: "אני מודה שגם לי היה נוח לחשוב כל מיני דברים בעבר. במקרה הטוב קוראים לדעת דעות קדומות, במקרה הרע- גזענות".

מי שפחות התחברה לדבריה של קורין הייתה המלהקת ואשת התקשורת אמירה בוזגלו, שהגיבה לה בחריפות: "הפוסט הזה לא מגניב מכמה סיבות. לא מגניב לרכב על דם של קולגה שלך שנפלה בלשונה אבל לא בכוונתה- מי כמוך רווה שידורים חיים. היום זו היא מחר זו את. זה שהתחתנת עם בחור שמשויך למגזר החרדי לא שם אותך כדוקטורנטית בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה והדברים שאת אומרת מעידים על סיפור אחד אבל לא מעידים על הכלל. אבל היי, הרווחת פולואפ תקשורתי".

וואלה! סלבס קופצת ראש לקלחת רק אם מדובר בתשביל חמין טוב במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully