וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובלי מילה על פולין: נועה קירל מסכמת את המסע לאירוויזיון

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 10:01

שבוע אחרי שנתנה את הופעת חייה על הבמה הגדולה באירופה, הכוכבת התיישבה לסכם את המסע שעברה ולהודות לצוות שליווה אותה: "הייתה לי הזכות לייצג את מדינת ישראל". וואלה! סלבס גאווה לאומית

שבוע שלם עבר מאז ההופעה המדהימה של נועה קירל על הבמה הגדולה באירופה, ובזמן שחלקנו עדיין נישאים על אדי עשן הפירוטכניקה של ההופעות, הזמרת כבר הספיקה לקפוץ לחופשה קצרה ולאחר מכן לשוב ולעבוד. בין חזרה להופעה, היוניוקרן מצאה רגע לעכל את החוויה.

בפוסט מרגש שהעלתה אתמול (ש') לעמוד האינסטגרם שלה, קירל סיכמה את המסע שעברה מאז שנבחרה לייצג את ישראל ועד ההופעה המדהימה שלה על הבמה: "הודיעו לי שנבחרתי לייצג את מדינת ישראל ביולי 2022, עברו עשרה חודשים והנה אני, נועה הקטנה מרעננה, עומדת עם דגל ישראל על בימת האירוויזיון, מסתכלת מסביבי ולא מאמינה שאני נמצאת שם", כתבה הכוכבת והוסיפה: "עבדתי קשה. התרגשתי. שמחתי. בכיתי. נפלתי. כאבתי. אבל בעיקר התגאתי. התגאתי לייצג מדינה שלמה ולדעת שכולכם מאחוריי. הזדמנות לומר לכם תודה. על החיבוק שאני מקבלת. על הפרגון, האהבה, התמיכה, העזרה בהצבעות. הלכתם איתי יד ביד וזו תחושה שלעולם לא אצליח להסביר". הכוכבת לא שכחה כמובן להודות גם לחברי המשלחת שליוו אותה, הצוות המקצועי והרקדנים, וכמובן, גם לחבר האוהב תומר והמשפחה שלה שתמכו בה לאורך כל הדרך.

במהלך סוף השבוע התברר שהופעתה של קירל גרמה למשבר דיפלומטי קטן, כביכול, אחרי שבפרלמנט הפולני לא אהבו את דבריה לאחר הגמר: "לקבל 12 נקודות מפולין לאחר שכמעט כל משפחת קירל נרצחה בשואה, זה ניצחון אמיתי". הפולנים הודיעו כי הם יזמינו את נועה לביקור בפולין כדי "לראות במו עיניה את המקומות שבהם גרמניה הנאצית ביצעה פשעים אכזריים נגד פולנים ויהודים בארצנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully