וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורם שפטל נגד נועה קירל: "הפוסטמה הקטנה הזו"

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 14:47

עורך הדין התראיין וכינה את קירל פוסטמה, לאחר שלטענתו "לא נאה לה לשיר בשפה העברית". כבר הזכרנו שמדובר בתחרות בינלאומית? וואלה! סלבס בחילה

נראה כאילו עברו שנים מגמר האירוויזיון, אבל למעשה עבר פחות משבוע. בזמן שנועה קירל הייתה מהממת והסבה גאווה להרבה מאוד אנשים, יש מי שפחות התחבר להופעה שלה. עורך הדין יורם שפטל התראיין לאקטואליה יהודית ולא חסך מילים קשות, ואנחנו עדינות פה, מהיוניקורן המקומית.

"היא לא הגיעה למקום הראשון, הגברת קירל, אבל אני מאוד לא שמח שהיא בכל זאת הצליחה להגיע למקום השלישי. הייתי ממש מאושר אם היא הייתה מגיעה לא למקום שלוש, אלא למקום 43. היא עשתה רע לשפתו של העם היהודי זה 4,000 שנה. הגברת הזאת זיהמה, טינפה, חיללה, הרעילה את בארות שפת עבר לעיני מאות מיליונים של צופים".

נועה קירל מבצעת את השיר "יוניקורן" בגמר אירוויזיון 2023 בליברפול, אנגליה. Corinne Cumming / EBU,
זה רק רעשי רקע מאמי. נועה קירל/Corinne Cumming / EBU

שפטל המשיך והוסיף "עברית זו השפה הלאומית שלנו והנה באה הפוסטמה הקטנה הזאת ולא נאה לה לשיר בעברית. זה לא טוב בשבילה. עם השפה העברית אנחנו זכינו שלוש פעמים. נכון, זכינו פעם למרבה החרפה באנגלית. אבל תשים לב שהזמרת הזו, נטע הזו, נעלמה לחלוטין. כלום, נאדה, גורנישט. זה העונש".

וואלה! סלבס כאן כדי לבלבל אתכן עם עובדות: מדובר בתחרות בינאלומית שמרבית השירים בה מבוצעים באנגלית, נטע ברזילי יוצאת לסיבוב הופעות בארצות הברית וגם פוסטמה, נאדה וגורנישט אינן מילים מבית היוצר של אליעזר בן יהודה. אין בעד מה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully