וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כמעט שנה של זוגיות: בילי אייליש והחבר נפרדו

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 14:22

אחרי הביקורות על פער הגילים ושמועות על בגידה מצדה של הזמרת, בילי אילייש והמוזיקאי ג'סי רתפורד נפרדו אחרי פחות משנה של זוגיות. וואלה! סלבס bad guy

בילי והבויפרנד ג'סי רתפורד. Michael Kovac/Getty Images, GettyImages
בילי והבויפרנד ג'סי רתפורד/GettyImages, Michael Kovac/Getty Images

הזמרת בילי אייליש והמוזיקאי ג'סי רתפורד יצאו פחות משנה, זוגיות שחטפה לא מעט ביקורות על פער הגילים של עשר השנים בין השניים, שהחלו לצאת עוד לפני שמלאו לזמרת 21.

על פי הדיווח באתר Page Six, השניים, שלא נראו יחד מאז פסטיבל הקואצ'לה באפריל, נפרדו בתקופה האחרונה ואייליש הגיעה לבדה לנשף המט גאלה שנערך בתחילת החודש. לפי האתר, באותו הערב היא נצפתה במסיבת האפטר פארטי כשהיא צמודה לשחקת אווה קאפרי, אך נציגיה של הזמרת טענו ש"כל ספקולציה הנוגעת לבגידה היא שקרית". נציגו של הזמר אישרו שהם אכן נפרדו ומסרו: "אנחנו יכולים לאשר שבילי וג'סי נפרדו בידידות ונשארו חברים טובים".

השמועות על הזוגיות בין אייליש לרתפורד החלו לצאת באוקטובר 2022 אחרי שהשניים נתפסו על ידי צלמי הפאפרצי מתנשקים, ובנובמבר כבר החלו לפרסם את הזוגיות באינסטגרם ולאחר מכן בהגעה משותפת אל השטיח האדום בגאלה של מוזיאון לוס אנג'לס לאמנות, בלבוש מאוד לא שגרתי כשהם הגיעו בחליפת פיג'מה ועטו על עצמם שמיכת פוך של גוצ'י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully