וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוניקורן חדש בדרך: הכוריאוגרפית של נועה קירל בהריון!

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 14:45

מור חממי, הכוריאוגרפית הצמודה של קירל, מלווה אותה בנאמנות בשנים האחרונות ובונה עבורה לא מעט ריקודים מרשימים, כמו זה שהיה על במת האירוויזיון. עכשיו שהתחרות הסתיימה, היא חושפת הריון שני ומרגש. וואלה! סלבס הורמונלית

מור חממי ונועה קירל. אינסטגרם, צילום מסך
יוניקורן חדש בדך. חממי וקירל/צילום מסך, אינסטגרם

עכשיו שהמסע לאירוויזיון נגמר, יש לא מעט אנשים חוץ מנועה קירל שיכולים לנשום לרווחה, כמו הצוות שליווה אותה בהכנות המפרכות בחודשים האחרונים עד לביצוע המושלם על הבמה. ומי שלגמרי יכולה להרשות לעצמה לנוח עכשיו היא הכוריאוגרפית מור חממי, שחושפת היום (ג') הריון שני.

חממי חשפה היום את הבשורה המרגשת בפוסט שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה, עם תמונה משותפת ביחד עם קירל, בה היא הציגה את הבטן ההריונית ואת העובדה המרשימה שאת כל ההכנות הקשות לאירוויזיון היא עשתה בעודה בהריון.

ואם השם שלה עדיין לא מוכר לכם, אז מדובר בכוריאוגרפית מוכרת מאד בתעשיית המחול והריקוד. היא כוריאוגרפית של לא מעט הפקות, ואף השתתפה בעבר בתכנית תחרות הריקודים "רק רוצים לרקוד". בשנים האחרונות היא מלווה את קירל ובונה לה את הכוריאוגרפיה בפרויקטים השונים, כולל בהופעה הגדולה בפארק הירקון וכמובן, בביצוע המרשים במיוחד של יוניקורן באירוויזיון.

הכוריאוגרפית ובעלה, השורד לשעבר והדוגמן רון אלוף, שהתחתנו בשנת 2019, מצפים כעת לילד שני, אח או אחות לבנם הבכור רפאל בן השנתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • רון אלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully