וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקרים, התמכרויות וסודות: חייה של אנה ניקול סמית' נחשפים

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 13:30

אנה ניקול סמית' הייתה כוכבת גדולה שידעה לא מעט תהפוכות בחייה. החשפנית שהפכה לדוגמנית ושחקנית מצאה את מותה כשהיא הייתה בת 39 בלבד, וכעת סרט חדש חושף פרטים על חייה. וואלה! סלבס עלייתה ונפילתה

אנה ניקול סמית מפגינה נתוני גוף נהדרים. imdb
אנה ניקול סמית'/imdb

חייה של הדוגמנית והשחקנית אנה ניקול סמית' ידעו לא מעט רגעים שעל כל אחד מהם אפשר כנראה לעשות סרט בנפרד. הכוכבת שהחלה את דרכה כחשפנית, נישאה למיליארדר קשיש וניסתה לפרוץ כשחקנית רצינית ידעה לא מעט תהפוכות בחייה, וסרט חדש שיוצא כעת מנסה לעשות סדר ולחשוף מה באמת קרה לה.

הסרט התיעודי החדש של נטפליקס, "You Don't Know Me", חוקר את חייה של הכוכבת וחושף את חייה מאחורי אור הזרקורים, כולל את האהבות והשקרים שהכוכבת ניסתה להסתיר לאורך חייה, שהסתיימו במותה הטראגי ממנת יתר בשנת 2007 בגיל 39 בלבד.

סמית' החלה את דרכה במועדון חשפנות ביוסטון, שם הכירה את המיליארדר ג'יי הווארד מרשל, שהיה בן 89 בזמנו ומרותק לכיסא גלגלים. אחרי חיזורים רבים מצדו, השניים התחתנו ב-1994, נישואין שהחזיקו שנה בלבד עד למותו בשנת 1995. באותה שנה בה נישאו, היא כיכבה בשני סרטים אך לא הצליחה לרומם את קריירת המשחק שלה, שנקטלה פעם אחר פעם והפרויקטים בהם השתתפה זכו לרייטינג נמוך במיוחד.

חייה האישיים של הכוכבת היו קשים לא פחות. היא הפסידה במאבק משפט ממושך מול משפחתו של בעלה המיליארדר על ירושת ההון שלו, התחתנה מספר פעמים והביאה לעולם שני ילדים מאבות שונים. שלושה ימים לאחר שילדה את בתה, בנה הבכור הלך לעולמו בגיל 20 בלבד. לפי העדויות בסרט החדש, סמית' סבלה מהתמכרות חמורה לסמים, נוצלה על ידי אנשים שונים, עברה התעללות על ידי אמה וככל הנראה סבלה מפגיעות מיניות על ידי אביה בהתבגרותה.

אך חייה של הכוכבת היו מלאים גם לא מעט סתירות, כשעדויות שנחשפות מגלות כי היא המציאה לא מעט שקרים לאורך חייה. אישה בשם מיסי ביירום, שעבדה איתה במועדון החשפנות, טוענת שהיא אימצה סיפורים של אחרים מעברם וסיפרה אותם כאילו היו שלה.ביירום מספרת כי השתיים ניהלו מערכת יחסים סודית ואף ערכו חתונה. הכוכבת עברה לא מעט ניתוחים קוסמטיים, שגרמו לה לכאבים והובילו אותה לבסוף להתמכרות למשכחי כאבים, מה שהוביל לבסוף לפרידה של השתיים, כך על פי ביירום שאמרה: "היא הייתה זקוקה ליותר אהבה ממה שכל אדם אחד יכול להעניק לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully