וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולה לב: רוסלנה רודינה מתגייסת למטרה טובה

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 20:32

הדוגמנית ההורסת התגייסה בהתנדבות לקמפיין חשוב של האגודה למלחמה בסרטן, כדי להמחיש את הסכנות בסיגריות אלקטרוניות. וואלה! סלבס מאפרה

רוסלנה רודינה ורביד רונן- קמפיין האגודה למלחמה בסרטן. ואסילי שפרגא עבור האגודה למלחמה בסרטן,
רודינה ורונן בתמונה מתוך הקמפיין החדש/ואסילי שפרגא עבור האגודה למלחמה בסרטן

הדוגמנית והשחקנית רוסלנה רודינה והזמר איל גולן נפרדו אי שם בשנת 2017 אחרי שש שנים של זוגיות מתוקשרת. מאז השניים כבר לגמרי עברו הלאה, ונמצאים ביחסים טובים, בעיקר סביב הבן המשותף יאן. אך האם בקרוב המצב הולך להשתנות?

גולן הוא לא רק זמר, אלא גם איש עסקים המחזיק לא מעט פרויקטים בתחומים שונים, וביניהם גם סיגריות אלקטרוניות על שמו, כשהוא היה אחד מהחלוצים של התחום שהשיקו את המוצר בארץ. לאחרונה עלו סיגריות אלקטרוניות לכותרות בהקשרים שליליים במיוחד סביב הסכנות הבריאותיות הידועות שבהן. מי שנרתמה להצטלם לקמפיין מיוחד כנגד הסיגריות היא, ניחשתם נכון, האקסית המפורסמת של הזמר- רוסלנה רודינה בעצמה.

הקמפיין, בהשתתפותן של רודינה והשחקנית רביד רונן, צולם מטעמה של האגודה למלחמה בסרטן וממחיש את הסכנות הטמונות בשימוש בסיגריות הללו ועתיד לעלות בקרוב לרשתות החברתיות. סביר להניח שלא נעשה כאן כל כוונה לפגוע כמובן, אבל אם הקמפיין יצליח, מכירת הסיגריות האלקטרוניות, ובין היתר גם אלו הנושאות את שמו של גולן, עלולה להמצא בירידה.

וואלה! סלבס מעדיפה למלא את הפה שלה בסוכר, פחמימות ושומן ולא בעשן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully