וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב! כוכב "הרווק" שיצא מהארון התחתן עם גבר

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 11:03

מתמודד התכנית "הרווקה" שלאחר מכן השתתף בתכנית הספין אוף "הרווק בגן עדן" והיה הכוכב של התכנית "הרווק" קולטון אנדרווד, יצא מהארון אחרי התכנית וכעת התחתן עם בחיר לבו בחתונה מרגשת. וואלה! סלבס הורד האחרון

אמנם בארץ תכניות הריאלטי בסגנון "הרווק" ו-"הרווקה" החזיקו מעמד עונות בודדות בלבד, אך מעבר לים מדובר באימפריות משגשגות עם מעל ל-20 עונות בגרסה האמריקאית של התכנית וגם תכניות ספין-אוף שיצאו ממנה, ויחד איתן לא מעט שערוריות וסיפורים מגוונים.

אחד מהמתמודדים הזכורים ביותר עבור מי שצופה באדיקות בתכנית הוא קולטון אנדרווד, שחקן הפוטבול שהתמודד בעונה ה-14 של "הרווקה", בה סיפר שהוא בתול ושומר את עצמו לנישואין. לאחר מכן הוא השתתף בספין אוף "הרווק בגן עדן" והיה הכוכב בעונה ה-23 של "הרווק". כשנה לאחר סיום התכנית הוא יצא מהארון לאחר שלטענתו התמודד עם ניסיון סחיטה. במהלך סוף השבוע אנדרווד נישא לבחיר לבו, ג'ורדן סי בראון, בחתונה מפוארת ומרגשת במיוחד.

הכוכב היה בעבר במערכת יחסים עם קאסי רנדולף, שהייתה המתמודדת בה הוא בחר במהלך תכנית השידוכים. השניים נפרדו באפריל 2020 וכמה חודשים אחרי הפרידה היא הוציאה נגדו צו הרחקה בגין מעקב והטרדה. שנה לאחר מכן הוא יצא מהארון בתוכנית "בוקר טוב אמריקה" ואף השתתף בסדרה בכיכובו ששודרה בנטפליקס ומתארת את חייו לאחר היציאה מהארון. הוא הכיר את בן זוגו כמה חודשים לאחר מכן ובפברואר 2022 השניים התארסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully