וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוניקורן שלו: תומר הכהן בברכת סיכום מרגשת לנועה קירל

14.5.2023 / 19:47

בן הזוג של הזמרת, שתמך בה לאורך כל תקופת ההכנות המפרכות לאירוויזיון ובזמן התחרות עצמה, העלה פוסט מרגש במיוחד לרגל זכייתה במקום השלישי והוכיח שוב כמה מתוק להיות מאוהב. וואלה! סלבס לבבות בעיניים

הנציגה הכי מרגשת של ישראל בתפוצות בימים האחרונים היא ללא ספק נועה קירל, שאמנם זכתה "רק" במקום השלישי, אבל קטפה שלל מחמאות לאורך כל הדרך שלה בתחרות האירוויזיון השנה, כולל התואר "חביבת הקהל" שהתקיימה בטיקטוק הרשמי של האירוויזיון. אבל אם נהיה קלישאתיים לרגע, נראה שהיא זכתה בפרס אחד כבר ממזמן, והוא בן הזוג התומך שלצידה.

הדוגמן המתוק תומר הכהן נמצא בזוגיות עם קירל כבר יותר משנה ונמצא לצידה בלא מעט רגעים מרגשים, כולל לאורך כל הדרך בתקופה האחרונה, במהלך ההכנות המפרכות לקראת העלייה לבמה הגדולה של אירופה וגם בזמן התחרות עצמה. הכהן העלה פוסט לעמוד האינסטגרם שלו בו כתב: "אחת ויחידה! לא יודע איך מתחילים לסכם חוויה כזאת, אבל נראה לי שזאת הנקודה הכי חשובה. יש לך את הלב הכי גדול בעולם! כולם רואים את זה, כולם מרגישים את זה, כי איך אפשר שלא? לראות בן אדם שלא מפסיק לרדוף אחרי החלומות שלו, ועושה הכל בצניעות, בשלווה באהבת אדם ובדרכי נועם".

בן הזוג התומך המשיך לרגש וכתב: "הזוכה הגדול של הערב הוא אני! זכיתי באור הזה לצידי, להתרגש עד דמעות, לצרוח משמחה, להילחץ עד מוות וכל תחושה אפשרית נוספת. זכיתי בכל הצבעים שאת מביאה איתך, כל אחד יותר יפה מהשני, בקיצור זכיתי בך!", וסיכם במשפט החשוב מכולם: "אני אוהב אותךךךךך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully