וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי האשמות בהתעללות וסביבת עבודה רעילה: קלי קלרקסון מגיבה

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 13:51

הכוכבת, שפרצה לראשונה בתכנית "אמריקן איידול", מחזיקה תכנית אירוח מצליחה הנושאת את שמה ועומדת כעת על המוקד לאחר שנחשפו האשמות חמורות על מה שבאמת קורה מאחורי הקלעים. וואלה! סלבס טוקסיק

הזמרת והמגישה קלי קלרקסון נמצאת לאחרונה תחת מתקפה, אחרי שתחקיר מקיף שפורסם חשף התעללות וסביבת עבודה רעילה מאחורי הקלעים של תכנית האירוח שלה. כעת היא החליטה להגיב לביקורות שהוטחו בה.

בתחקיר שערך מגזין "הרולינג סטון", אליו התראיינו 11 עובדי התכנית בעבר ובהווה שסיפרו על ההתנהלות מאחורי הקלעים של תכנית האירוח אותה היא מנחה מאז שנת 2019. בתחקיר נחשף כי מפיקי התכנית "הופכים את חייהם של העובדים לגיהנום", לכאורה, השכר נמוך לעומת כמות העבודה העולה על המידה, וכי העבודה על התכנית הפכה לטראומטית לבריאות הנפשית שלהם.

קלרקסון, שתוארה בתחקיר כמי שקל ונוח לעבוד איתה וכי היא אינה מודעת למה שקורה בדרגים אחרים בתכנית, העלתה הצהרה לעמוד האינסטגרם שלה בה הגיבה להאשמות וכתבה: "ב-20 שנותיים בתעשיית הבידור תמיד פעלתי עם הלב שלי ומה שהאמנתי שנכון. אני אוהבת את הצוות של התכנית שלי, ולגלות שמישהו מרגיש שלא שומעים או מכבדים אותו זה לא מקובל", והוסיפה: "תמיד הייתי ואמשיך להיות מחויבת ליצור ולתחזק סביבה בטוחה ובריאה בתכנית. אני מחויבת יותר מתמיד להבטיח שלא רק הצוות הקיים, אלא גם הצוות החדש מורכב מהטובים ביותר בתחום". הכוכבת הבטיחה כי היא וצוותה יעברו הדרכות ו"אימוני מנהיגות" כדי למנוע חזרה של מקרים אלו בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully