וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממי את מתחבאת? נויה אריאלי ודור טאוב מתרגלים לפאפרצי

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 12:48

כוכבי התכנית "אהבה חדשה" שגרמו ללא מעט עניין ודרמות בתקופה האחרונה, הגיעו יחד למסיבת יום הולדת והופתעו מצלם הפאפרצי שלנו בכניסה לחגיגה. וואלה! סלבס מסנוורת

נויה אריאלי ודור טאוב- יום הולדת לבעלה של דורין דותן. ניר פקין,
הפתעה! טאוב ואריאלי/ניר פקין
נויה אריאלי ודור טאוב- יום הולדת לבעלה של דורין דותן. ניר פקין,
עכשיו יותר טוב/ניר פקין

ביום חמישי האחרון הגיעו לא מעט אורחים לבושים על פי קוד הלבוש שחור-לבן אל גן העיר בתל אביב, לחגיגות יום ההולדת של עומר פרקש, בעלה של השורדת דורין דותן. בין שלל כוכבי הביצה הנוצצים מי שבלטו לנו במיוחד היו הזוג המסקרן החדש, נויה אריאלי ודור טאוב, שחשפו לאחרונה שהם לגמרי ביחד.

אריאלי וטאוב, שהכירו על המסך בתכנית "אהבה חדשה", עברו דרך לא פשוטה עד שהגיעו לזוגיות הזו, ורגע אחרי שהשיקו אותה קבל עם, רשתות חברתיות וצילומי קמפיינים, עכשיו הגיע הזמן גם להגיע יחדיו לאירועים מתוקשרים. השניים הופתעו כנראה מאורות הפלאשים של צלם הפאפרצי החרוץ שלנו, מה שגרם לאריאלי להסתתר לרגע אחד. לא נורא, נסלח לה הפעם.

דורין דותן ועומר פרקש. ניר פקין,
מזל טוב! פרקש ודותן/ניר פקין
גל רובין. ניר פקין,
גם הם הגיעו. גל רובין ובן הזוג/ניר פקין

אל המסיבה המושקעת הגיעו לא מעט כוכבי הביצה: אן זיוי וירדן ויזל החברות הטובות שרצו יחד למיליון, עדי כרמלי שהשתתפה איתן באותה העונה וגם חבריה לאי של דורין: זוכת העונה אלית מוסאיוף, גל רובין ובן הזוג, שדרן הרדיו דניאל ציוני, עדן בן זקן ובעלה שוקי ביטון שהצליחו לחמוק במיומנות מהצלם שלנו ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully