וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית המצליחה חושפת: הפסדתי תפקיד בגלל מספר עוקבים באינסטגרם

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 10:32

השחקנית המצליחה אל פנינג, ששיחקה בלא מעט סרטים וסדרות, חשפה בראיון חדש כי איבדה תפקיד בסרט כי לא היו לה מספיק עוקבים באינסטגרם. וואלה! סלבס אאוץ'

אל פנינג. Frazer Harrison/Getty Images, GettyImages
הפסד שלהם. פנינג/GettyImages, Frazer Harrison/Getty Images

סוגיית ליהוק כוכבי רשת והעדפת שחקנים בעלי מספר עוקבים גבוה על פני שחקנים אחרים עלתה לדיון לא פעם בתקופה האחרונה, אך מסתבר שלא מדובר בתופעה שקורית רק בישראל, אלא גם נושא לדיון חם מעבר לים, כולל בתעשיית הסרטים הגדולה- הוליווד.

השחקנית אל פנינג (25), שעשתה את דרכה לראשונה בעולם המשחק כשהייתה בת שנתיים בלבד, ומאז הספיקה לשחק בלא מעט סרטים וסדרות כמו "בבל", "הסיפור המופלא של בנג'מין באטן", "מליפיסנט" ועוד, וכיום מככבת בתפקיד הראשי כקיסרית רוסיה בסדרת הדרמה-קומית "קתרינה" של הולו, חשפה במהלך ראיון לפודקאסט בשם "Happy Sad Confused" כי עשתה אודישן לסרט אך הפסידה את התפקיד כי לא היו לה מספיק עוקבים ברשתות החברתיות, כך על דעת האולפנים.

"לא קיבלתי תפקיד בפרויקט גדול, אולי זו לא הייתה רק הסיבה הזו, אבל זה היה המשוב שקיבלתי, שלא היו לי מספיק עוקבים באינסטגרם באותו הזמן". פנינג לא ציינה על איזה תפקיד או סרט מדובר, אך מעריצים חרוצים ברשתות החברתיות קישרו את הסיפור לראיון שערכה השחקנית סופי טרנר בשנת 2017, בו סיפרה: "נבחנתי לפרוייקט וזה היה ביני לבין בחורה אחרת, שהיא שחקנית הרבה יותר טובה ממני, אבל לי היו יותר עוקבים אז קיבלתי את העבודה. זה לא בסדר, אבל זה חלק מתעשיית הקולנוע עכשיו".

  • עוד באותו נושא:
  • אל פנינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully