וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שהייתה בספא: טבעת האירוסין של לילי קולינס נגנבה

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 12:27

כוכבת סדרת הלהיט של נטפליקס נהנתה ביום ספא מפנק בבית מלון בהוליווד, כשלרוע המזל הוא הסתיים בצורה מבאסת במיוחד, כשחפציה האישיים ששווים מוערך ביותר מעשרת אלפים דולר נגנבו. וואלה! סלבס עין הרע

לילי קולינס מאורסת. אינסטגרם, צילום מסך
הטבעת שנגנבה. קולינס/צילום מסך, אינסטגרם

הכוכבת של סדרת הלהיט של נטפליקס "אמילי בפריז" לילי קולינס נהנתה לה ביום ספא מפנק בבית מלון בהוליווד, אך כמו בפרק נדוש בסדרה בה היא מכבבת, יום הכיף הסתיים באופן מבאס במיוחד.

על פי הדיווח האתר TMZ, קולינס הגיעה ליום כיף במלון במערב הוליווד במהלך סוף השבוע, שם הפקידה את החפצים יקרי הערך שלה, שכללו את טבעות האירוסין והנישואין שלה. כשהיא סיימה להנות מהמסאז' המפנק, היא גילתה שכל החפצים שלה נעלמו. כוחות המשטרה שהגיעו למקום לא מצאו סימנים לפריצה ולקחו לידיהם את החומרים ממצלמות האבטחה, והחקירה עדיין נמצאת בעיצומה. גניבת התכשיטים מבאסת במיוחד, שכן טבעת האירוסין של קולינס נחשבת לנדירה ומיוחדת. שווי כלל החפצים שנגנבו מוערך ביותר מ-10 אלפים דולר, אך על פי מקורות השווי של טבעת האירוסין בלבד הוא הרבה יותר מכך.

הכוכבת נמצאת בזוגיות עם צ'ארלי מקדוואל מאז שנת 2019. הם התארסו בספטמבר 2020 והחתונה שלהם נערכה שנה לאחר מכן. מקדוואל הוא תסריטאי ובמאי הוליוודי, ובדומה אליה, בעל ייחוס משפחתי נוצץ, הוריו הם השחקנים מלקולם מקדאוול ומרי סטינבורגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully