וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נויה מ"אהבה חדשה": "איזה כיף לי ולדור שמצאנו אהבה"

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 13:02

נויה אריאלי שהשתתפה בריאליטי השידוכים התייחסה לסיפור האהבה עם דור טאוב ואישרה את מערכת היחסים ביניהם: "הדרך לא הייתה פשוטה". וואלה! סלבס שדכנית

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
בסוף זה הסתדר/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

בימים האחרונים גילינו שאחרי שלל תהפוכות, דמעות ופיישלס נויה אריאלי ודור טאוב מ"אהבה חדשה" מנהלים מערכת יחסים בחיים האמיתיים. אחרי שפע שמועות וספקולציות, אריאלי החליטה להגיב לרומן המלבלב ולהתייחס גם למשה.

"מצאתי אהבה על המסך, מי היה מאמין. בדרך פגשתי גברים מדהימים, שהגיעו כדי למצוא אהבה כמוני. אחד מהם היה משה, בחור מקסים, גבר שהוא חלומה של כל אישה. אבל הרגשתי שלא היינו אחד בשביל השני, שמצאנו הרבה חיבור ברמה החברית ולא הזוגית. אולי זו הסיבה שעוד מצילומי התוכנית יצאנו לדרך של חברות מדהימה שנמשכת עד היום.

כולנו הגענו לתוכנית למצוא אהבה, לקחת סיכונים וגם לקחת בחשבון שאולי ניפגע. הדרך לא הייתה פשוטה כמו שראיתם. אני עוד לא מסכמת את התהליך המטורף שעברתי, אני רק יכול להגיד שמזה הרבה זמן - הצלחתי להרגיש רגש אמיתי. אתם מכירים את זה, שמישהו מדליק לכם את הלב כל כך שפתאום אתם מרגישים מספיק אמיצים לעשות צעדים שלא חשבתם. זה מה שקרה לי בסיפור עם דור ומשה.

קמתי הבוקר עם המון הודעות מרגשות ותומכות. נראה לי שבסוף מה שמחבר את כולנו זה הצורך למצוא ולהרגיש אהבה. ואיזה כיף לי ולדור שמצאנו".

וואלה! סלבס ניסתה למצוא אהבה בטלוויזיה, אבל הבינה מאוחר מדי שברני הדינוזאור זו בובה.

  • עוד באותו נושא:
  • אהבה חדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully