וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תצליחו לזהות אותה: מג ראיין משופצת בהופעה פומבית נדירה

8.5.2023 / 0:10

השחקנית האמריקאית בת ה-61 הגיעה לתמוך בעמיתה מייקל ג'יי פוקס בהקרנת סרטו התיעודי החדש - וחשפה לעיני המצלמות את פניה המשופצות שזכו ללעג ברשתות החברתיות. זו ההופעה הפומבית הראשונה שלה מזה יותר מחצי שנה

מג ריאן באירוע AMNFR בלוס אנגל'ס, נובמבר 2021/@megryan

השחקנית והמפיקה האמריקאית מג ראיין נראית כמעט בלתי ניתנת לזיהוי בהופעה הפומבית הראשונה שלה השנה, כשהגיעה לתמוך בחברה מייקל ג'יי פוקס באירוע הקרנת הסרט התיעודי שלו.

הכוכבת בת ה-61 הגיעה לאירוע המתוקשר בניו יורק בחמישי בערב, לאחר שלא נחשפה בפני הצלמים מאז נובמבר אשתקד - והציגה עור פנים חלק במיוחד ולחיים נפוחות, על אף שהכחישה לא פעם בעבר שעברה ניתוחים פלסטיים או כל הליך קוסמטי שהוא. כוכבת "נדודי שינה בסיאטל" ו"כשהארי פגש את סאלי" הגיעה לאולם "אליס טולי" בלינקולן סנטר והצטלמה לצד פוקס, ביל מארי ואלביס קוסטלו.

סרטו של פוקס, STILL, שיעלה בסוף השבוע ב-Apple TV+ עוסק בין היתר במאבקו במחלת הפרקינסון בה אובחן בגיל 29 ועליה שמר בסוד במשך שנים רבות. הסרט, שמשלב אלמנטים דוקומנטריים, ארכיוניים ותסריטאיים, מגולל את סיפורו של מייקל במילותיו שלו - מאז שגדל בבסיס צבאי קנדי ועד שהשיג כוכב בהוליווד של שנות השמונים.

על אף חשיבות הסרט, נראה שזה דווקא המראה המשודרג של מג ראיין שעורר עניין ברשתות החברתיות, כשרבים מיהרו להכריז שהיא בלתי ניתנת לזיהוי. "מה לעזאזל עשתה מג ראיין לפנים שלה?!" שאל מעריץ מבולבל ואחר הוסיף: "האם זו באמת מג ראיין? אם כן, זה כל כך חבל ועצוב". "תיפטרי מחומרי המילוי!!!" זעקה משתמשת נוספת.

מספר מבקרים אכזריים טענו שכוכבת "כשהארי פגש את סאלי" החלה להידמות למדונה בת ה-64, שגם עלתה לכותרות בעקבות פניה המשופצות. "כנראה שיש לה ולמדונה את אותו מנתח פלסטי", הכריז אחד ואחר הוסיף באכזריות: "מג ראיין ומדונה צריכות לחבור לסרט אימה". אחרים ניסו להגן על הכוכבת: "מג ראיין נראית בדיוק כמו שהייתם מצפים מאדם בן 61 להיראות", אחד כתב ואחר הוסיף: "שתעשה מה שטוב לה. היא עדיין נראית נהדר".

כך היא נראתה אז:

מג רייאן בבבורת הסרט "כשהארי פגש את סאלי, ב-1989. GettyImages
מג ראיין בבכורת הסרט "כשהארי פגש את סאלי, ב-1989/GettyImages

וכך היא נראית היום:

ראיין ממעטת להופיע בפומבי, כשיותר משישה חודשים עברו מאז הופעתה האחרונה. היא מעולם לא אישרה שעשתה הליכים קוסמטיים על אף עשור של ספקולציות הנוגעות למראה שלה. עוד בשנת 2016, ה-Huffington Post פרסם מאמר שכותרתו "הפנים של מג ראיין אינן ענייננו", כשהשחקנית הפכה לנושא מדובר בטוויטר מיד לאחר הופעתה בטקס פרסי הטוני של אותה שנה. "אני לא מתייחסת לזה, בכנות", אמרה למגזין Porter ב-2015, כשנשאלה על הספקולציות סביב הניתוחים הפלסטיים שלה, "יש הרבה שנאה בעולם היום. כל כך קל לשפוט. תאר לעצמך שאתה אחד מהשונאים, כמה טיפשי זה".

זו כנראה הסצינה הכי מפורסמת שלה

סצינת האורגזמה מהסרט כשהארי פגש את סאלי/When Harry met Sally

ועל זה כולם מדברים היום

בשנת 2016, המנתח הפלסטי מארק יוסף ניתח את פניה ל-Hollywood Life ואמר שהוא מאמין כי היא עברה "יותר מדי שינויים". "הדבר הכי ברור שהיא עשתה זה סוג של חומר מילוי או העברת שומן ללחי", אמר, "זה בהחלט יותר מדי, כי תפוח הלחי שלה מלא מדי וגדול מדי. כשהיא מחייכת, כל חומר המילוי הזה זז למעלה וגורם לעיניים שלה להיראות קטנות יותר. הסיבה שהיא נראית גברית היא בגלל מיקום הנפח בלחיים. נפח חומר המילוי היה צריך להיות ממוקם יותר לרוחב כדי להעניק לה מראה רך יותר".

הוא גם שיער שהיא עברה ניתוח אף, הזרקות שפתיים, בוטוקס ואפילו מתיחת פנים. "קצה האף שלה צר יותר מבעבר. הקצה נראה זקור יותר, כך שייתכן מאוד שהיא עברה איזושהו ניתוח אף", הוא הוסיף, "בהחלט יש נפח גם בשפתיים שלה ובוטוקס במצח. היא עשתה יותר מדי בוטוקס במצח וכתוצאה מכך העיניים נראות קטנות יותר כי זה מוריד את מיקום הגבה. ההליך שמשנה בצורה הכי דרסטית את צורת הפנים הוא מתיחת פנים. נראה שמג ראיין עשתה אחת. זה הגיוני כי צורת הפנים שלה השתנתה מאוד. גם מרקם הפנים שלה נראה שונה. יתכן שהיא עברה איזשהו הליך לחידוש עור בלייזר".

תעזבו אותה בשקט!

אם את אישה נחשקת, יש לעולם ציפייה אחת ממך ואסור לך להיכשל

לכתבה המלאה

כך השתנתה עם השנים:

מג ריאן מתוך הסרט RESTORATION. GettyImages
מג ראיין מתוך הסרט RESTORATION/GettyImages
מג רייאן באירוע ב-2002. GettyImages
מג בראשית שנות ה-2000/GettyImages
מג ריאן (2009). Jemal Countess, GettyImages
מג ראיין ב-2009/GettyImages, Jemal Countess
מג ריאן בטקס פרסי CFDA, ניו יורק, 5 יוני 2017. GettyImages
מג ריאן בטקס פרסי CFDA ב-2017/GettyImages

והיום:

מג ראיין לא הופיעה על המסך הגדול מאז הסרט "איתקה" שיצא ב-2015, אולם בשנה שעברה היא ריגשה את המעריצים כשהודיעה שהיא חוזרת לקולנוע. ראיין הודיעה שתביים ותככב בקומדיה הרומנטית What Happens After ("מה קורה אחרי"). גם דייוויד דוכובני ישתתף בסרט, אם כי פרטי ההפקה טרם פורסמו. הסרט מבוסס על המחזה Shooting Star של סטיבן דיץ ועוקב אחר המאהבים לשעבר וילה (ראיין) וביל (דוכובני), שבוחנים את העבר הרומנטי שלהם כשהם נתקעים בשדה התעופה בלילה מושלג.

גם וואלה! סלבס בלתי ניתנת לזיהוי - בעיקר בבוקר כשהיא לפני הקפה והמלפפונים על העיניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully