וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מוגזם ולא מצחיק": העוקבים זועמים על מגי אזרזר

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 13:03

השחקנית האהובה מרבה לעלות סרטונים מצחיקים לרשתות החברתיות שבדרך כלל הופכים לויראליים וזוכים ללא מעט אהבה וחיקויים, אבל סרטון שהעלתה הפעם הצליח להרגיז את העוקבים במיוחד. וואלה! סלבס טרנדית

@emily_iun #duet with @מגי אזרזר סבג מגי, את מופלאה בעיני ועדיין, נוט קול. תפסיקו לנרמל גיחוח וחיקוי של בעלי מוגבלויות, אני יודעת שזו לא מכוונה רעה (מקווה), אבל אם זה ההומור שלכם, תשתדלו להשאיר אותו עם עצמכם, אין לכם מושג מה זה יכול לעשות לאחר, יתרה מזאת זה נותן לאחרים לגיטימציה לאחרים (כולל ילדים!) לעשות את אותו הדבר, ובפעם הבאה בפחות חינניות. #אייבליזם #נכות #בעלימוגבלויות #טורט #תסמונתטורט #טיקקטן #טיקים #הפרעהנוירולוגית #תיקקטן #fyp ♬ original sound - Lilnessss

השחקנית והזמרת מגי אזרזר, מהמצחיקות והאהובות שיש לנו בביצה המקומית, מרבה לעלות סרטונים משעשעים שלה לרשת, שלרוב תופסים תאוצה וזוכים ללא מעט אהדה ברשתות החברתיות. הפעם נראה שהבדיחה הלכה צעד אחד רחוק מדי, כשסרטון שהעלתה לחשבון הטיקטוק שלה עורר לא מעט תגובות זועמות.

הכוכבת העלתה סרטון עם הגרסה שלה לשיר שחרך את הרשתות החברתיות ואת האוזניים של כולנו בתקופה האחרונה, "תיק קטן", כשעל רקע השיר היא הוסיפה את הכיתוב ומשחק המילים "טיק קטן" וחיקתה טיקים מוגזמים כמו שרק היא יודעת. מי שפחות צחק מהסרטון היו לא מעט עוקבים, שהגיבו ברשת בזעם: "שתנסה לחיות יום אחד במקומי עם הטיקים" כתבה אחת העוקבות המתמודדת עם תסמונת טורט. "בדרך כלל היא מצחיקה אותי, אבל הפעם זה מוגזם" הגיבה עוקבת ואחרת הוסיפה: "אוהבת אותה מאוד, אבל בתור מישהי עם טורט זה צורם לי". בתגובה אחרת נכתב: "לצחוק על על מגבלה פיזית או נפשית זה נמוך ולא לעניין".

לצד התגובות הכועסות היו גם מי שהגנו על אזרזר ועל כך שלא היו לה כוונות רעות: "זה בהומור, היא לא התכוונה להעליב אף אחד" נכתב בתגובה ואחרים הוסיפו: "לא צריך לקחת כל דבר קשה. היא לא התכוונה לפגוע או להעליב אף אחד". למרות שהדעות בעניין היו חלוקות, לאזרזר זה כנראה הספיק והיא הסירה את הסרטון מהחשבונות שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • מגי אזרזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully