וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזענות, בגידות וטמפון גייט: השערוריות של המלך צ'ארלס

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 20:43

המלך החדש של הממלכה המאוחדת מגיע עם הרבה מטען לכס המלוכה. למרות שניסה למרק את המוניטין שלו, הבריטים לא שוכחים וממש לא סולחים

בווידאו: צ'ארלס השלישי הוכרז כמלך בריטניה/צילום: רויטרס

בסוף השבוע הקרוב בריטניה תלבש חג לרגל ההכתרה של המלך צ'ארלס השלישי, האיש שחיכה להפוך למלך 74 שנים ועבר את החפיפה הארוכה בתבל כדי למלא את התפקיד על הצד הטוב ביותר. למרות שהמלך העתידי חתום על הרבה פרוייקטים גדולים ויפים שקשורים לצדקה והתחממות גלובלית, הרבה לפני שמישהו ידע במה מדובר, נראה כי נתיניו מתקשים לחבב אותו ולסלוח על שערוריות עבר בהן היה מעורב.

רגע לפני שהאות לפתיחת האירועים ניתן, וואלה! סלבס עלתה על כתר ושרביט וחזרה לכמה מהסקנדלים הגדולים ביותר של המלך צ'ארלס. חממו את הסקונקס, אנחנו מתחילים.

כשלון ידוע מראש: הנסיכה דיאנה

הנסיכה דיאנה והנסיך צ'ארלס בחתונתם, לונדון, יולי 1981. AP
הנסיכה דיאנה והנסיך צ'ארלס בחתונתם, לונדון, יולי 1981/AP

הכתם הגדול ביותר בחייו של צ'ארלס, וזה שלא יצליח להיפטר ממנו לעולם, קשור לגרושתו המנוחה הנסיכה דיאנה. הנישואים של בני הזוג לא התחילו מאהבה גדולה במיוחד והקרע גדל אחרי שצ'ארלס החל לבגוד בדיאנה עם קמילה פרקר בולס עמה הוא חי עד היום.

הדעות לגבי מי בגד במי קודם חלוקות, אבל זה כבר לא משנה. בזמן שצ'ארלס התייחס לאשתו (ובהמשך גם לילדיו, כפי שחשף הנסיך הארי) בקרירות ורשמיות, ליידי די הפכה למלכת הלבבות, זו ששבתה את הציבור ועלתה למעמד של קדושה שהתחזק אחרי מותה הטראגי בתאונת דרכים בפריז.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טמפון גייט

הנסיך צ'רלס וקמילה פארקר בולס לאחר שהודיעו על אירוסיהם ב-2005. AP
הנסיך צ'רלס וקמילה פארקר בולס לאחר שהודיעו על אירוסיהם ב-2005/AP

בשנת 1993 גבר מזן מקריפ האזין לתדרים ברדיו עד שנתקל בשיחה שמשכה את תשומת ליבו. הוא הבין שנתקל בכד זהב, הקליט אותה ומכר את התוצר לצהובון. כעבור זמן לא רק תוכן ההקלטה התפרסם בצהובון תחת הכותרת "צ'ארלס וקמילה: הקלטת", והעולם כולו נחשף לשיחה בעלת אופי מיני שהתקיימה בין השניים, שהיו נשואים לאנשים אחרים באותה התקופה.

תוכן השיחה כלל משפטים כמו "הייתי רוצה לגור בתוך המכנסיים שלך" ו"הייתי רוצה להיות הטמפון שלך", ההתבטאויות המיטו בושה על בית המלוכה כולו ודיאנה קיבלה בוסט נוסף למעמד הקדושה במערכת היחסים הזו, על אף שהיא לא הייתה כזו, זה פשוט שהיא ידעה לשמור על דיסקרטיות.

משפחת טאקט

מייגן מרקל. GettyImages
מייגן מרקל/GettyImages

בשנת 2021 הנסיך הארי ומייגן מרקל העניקו ראיון סנסציוני לאופרה ווינפרי. בין היתר, סיפרו על בן מלוכה שתהה מה יהיה צבע העור של בנם הבכור ארצ'י, כיוון שמוצאה של מרקל מעורב. למרות שהשניים לא נקבו בשמו של התוהה בצורה מפורשת, היו מי שעשו את העבודה המלוכלכת עבורם.

כריסטופר אנדרסון שכתב את הספר "נסיכים ורעיות: בתוך חייהם הפרטיים של וויליאם, הארי, קייט ומייגן" כתב שעל פי מקור אמין, השאלה הגיעה מפיו של המלך צ'ארלס, ששאל את קמילה לדעתה בנוגע לצבע העור של הרך הנולד.

מזוודות הכסף

המלך צ'ארלס השלישי בפסחא בכנסייה. רויטרס
המלך צ'ארלס השלישי בפסחא בכנסייה/רויטרס

בחודש יוני האחרון, לפני כמעט שנה, ה"סאנדיי טיימס" דיווחו שצ'ארלס קיבל שלוש מזוודות מלאות בכסף מזומן מראש ממשלת קטאר לשעבר בין השנים 2011 ל-2015. הכספים הועברו לכאורה כתרומות, אבל הופקדו בחשבונות בנק שקשורים לקרנות צדקה בבעלות המלך הסורר.

למרות שמדובר בסכום כולל של שלושה מיליון פאונד שהועברו, כאמור, במזומן, לא נפתחה חקירה בעניין ולא היה חשד למעשה פלילי. עם זאת, שיקול הדעת המפוקפק של צ'ארלס דובר, הן בגלל אופן קבלת הכסף והן בגלל המוניטין המפוקפק של קטאר, בעיקר בכל הנוגע לזכויות אדם.

העט שבגד

המלך צ'ארלס השלישי בנאום ראשון לאומה, 9 בספטמבר 2022. Yui Mok, רויטרס
המלך צ'ארלס השלישי בנאום ראשון לאומה, 9 בספטמבר 2022/רויטרס, Yui Mok

בחודש ספטמבר האחרון, רגע אחרי שהמלכה אליזבת' הלכה לעולמה, המלך תועד כשהוא מתרגז על עט שנזל בזמן שחתם על ספר המבקרים בטירת הילסבורו. נכון, אפשר לעשות לצ'ארלס הנחה ולהיצמד לעובדות: מדובר באדם שזה עתה איבד את אימו, ובמקום להתאבל בשקט הוא נגרר לסבך של בירוקרטיות מלכותיות.

מנגד, אתה גבר מבוגר. יש דרכים אלגנטיות להתמודד עם עט סורר ולצעוק מול אמצעי התקשורת "אני שונא את העט הזה, אני לא יכול לסבול את הדבר הארור הזה!" היא לא אחת מהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully