וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר רכשה רב קו? רישיונה של אירית רחמים נשלל

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 10:31

מפיקת האירועים הכי מוכרת בביצה מרבה לעלות לסטורי באינסטגרם שלה סרטונים בעודה נוהגת, ולא פעם גם עוברת על חוקי התנועה. אך מה הייתה הסיבה שבגינה נשלל לבסוף הרישיון שלה? וואלה! סלבס הרלב"ד

אירית רחמים. אינסטגרם, צילום מסך
כבר יש נהג צמוד. רחמים/צילום מסך, אינסטגרם

מי שעוקב אחרי מפיקת האירועים ומנצחת העונה החמישי של "הישרדות" אירית רחמים זכה לראות לא פעם סטוריז שצילמה בזמן נהיגה, כשהיא מציגה כשרון מסוכן במיוחד לג'נגל בין צילום ודיבור לבין נהיגה, לעיתים ללא ידיים ההגה ומדי פעם גם ללא חגורה.

אך למרבה ההפתעה, או שלא, אלו לא היו הסיבות היחידות לשלילת רשיונה של מפיקת האירועים. רחמים עברה את מכסת הנקודות המותרת על פי החוק כשביצעה שלל עבירות: נהיגה בנתיב תחבורה ציבורית ולא פעם אחת, אלא פעמיים ועבירה נוספת על התעסקות בטלפון הנייד בזמן הנהיגה. כעת רחמים, שנמצאת בדרכים לא מעט, כשהיא נמצאת בין פגישות וארועים שהיא מפיקה לא יכולה לנהוג ולכן היא שכרה את שירותיו של נהג צמוד שיתן את שירותיו לאורך תקופת השלילה.

רחמים מסרה לוואלה! סלבס בתגובה: "אני מאשרת שאכן רשיון הנהיגה שלי נשלל ל3 חודשים כי לצערי עברתי את מכסת הנקודות המותרת עפ"י החוק: פעמיים על נהיגה בנת"צ, ועוד עבירה על התעסקות בנייד בזמן נהיגה. יש מחיר לאורח החיים האינטנסיבי שלי, לזמינות שאני חייבת להיות בה עבור העסק שלי, ואני לוקחת אחריות מלאה על מעשיי, חשוב לנהוג בזהירות ובאחריות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully