וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון הגישה תלונה במשטרה נגד הבעלים של בית הקפה

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 13:26

הדוגמנית שפרסמה תיעוד מבית קפה אליו לא הוכנסה לטענתה בגלל דעותיה הפוליטיות, הגישה תלונה במשטרה נגד הבעלים של המקום שטוען כי לא הכיר אותה לפני התקרית. וואלה! סלבס מותשת

נטלי דדון. ניר פקין
כמובן. נטלי דדון/ניר פקין

הדוגמנית נטלי דדון הגישה תלונה במשטרה נגד הבעלים של בית הקפה בנוה צדק בתל אביב, שלטענתה סירב לשרת אותה בגלל דעותיה הפוליטיות. התקרית אירעה בתחילת השבוע, אז פרסמה דדון סרטון בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה על מה שקרה.

"בעל המקום קרא לי פרחה בפני כל האנשים שבמקום וסגר לי את דלת הזכוכית בפנים, פשוט סרב להעניק לי שירות. מה נהיה מאיתנו מה, לפגוע ולהשפיל ככה אדם ברבים. למה? לא יודעת מה בא לי יותר, לשבור קיר, לבכות, לצרוח או סתם להקיא".

נטלי דדון. מערכת וואלה!, מערכת וואלה
נטלי דדון/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

הבעלים של המקום טען מצידו שלא הכיר את דדון או את דעותיה הפוליטיות, וטען שההחלטה להרחיקה מהמקום הגיעה לאחר שספג מילות גנאי. בתיעוד נשמע הבעלים כשהוא אומר " "זה העסק הפרטי שלי, אני יכול לעשות מה שאני רוצה. כאלה אנשים אני לא רוצה להכניס. איך אני עובד עשרים שנה? מסתבר שאני עושה משהו טוב, אני מסנן את האנשים שאני לא רוצה".

מטעמם של עו"ד רועי גולן וחיים אלדר ממשרד GEM נמסר בתגובה: "אתמול הנחתי מרשתי נטלי דדון לגשת למשטרת ישראל ולהגיש תלונה כנגד אייל לוינגט בעלי בית הקפה "נינה ביסטרו". כמו כן היום ישוגר מכתב התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים בדרישה לפרסום התנצלות בפומבי ותשלום פיצוי כספי בגין הנזקים הקשים שנגרמו למרשתי ופיצוי סטטורי כפי שפעל בניגוד לחוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבורייים וחוק איסור לשון הרע. כמו כן אפעל שהיחידה החוקרת תחקור לעומק את התלונה בכדי למצות עימו את הדין. אנו חייבים להוקיע ולגנות מקרים בזויים ושפלים כמו זה שאין להם מקום בחברה שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • נטלי דדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully