וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס: קיילי ג'נר נשארה מחוץ לאפטר פארטי של המאט גאלה

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 13:31

אם חשבתם שערב המאט גאלה השנתי מסתכם רק באירוע אחד, אתם טועים בגדול. הישר מהמוזיאון הכוכבים זורמים למסיבות האפטר השוות, אז איך קרה שדווקא קיילי ג'נר נשארה מחוץ לדלת? וואלה! סלבס סלקטורית

קיילי ג'נר. GettyImages, GettyImages
זה לא כל כך נעים לראות מועדון סגור. ג'נר/GettyImages, GettyImages

הערב הגדול של תעשיית האופנה לא מסתכם רק באירוע המאט גאלה היוקרתי. מלבדו יש גם את מסיבות האפטר פארטי השוות, אליהן זורמים הכוכבים אחרי שהופיעו על השטיח הנוצץ. אז מה קרה לקיילי ג'נר, שנאלצה לראות את המסיבה מבחוץ?

כוכבת הריאלטי ואשת העסקים הצעירה הגיעה למסיבת האפטר פארטי של ריצ'י עקיבא, דוג'ה קאט ופי דידי, אך נאלצה לעשות אחורה פנה מהר מאוד מאחר ודלתות אירוע נסגרו כיוון שהמקום בו התרחשה המסיבה הגיעה לתפוסה מלאה.

על פי הדיווח האתר Page Six, קיילי הגיעה למקום אחרי השעה חצות כדי להפגש עם אחותה קנדל ג'נר ובן הזוג החדש שלה, הזמר באד באני, שכבר הצליחו להכנס פנימה, אך מחוץ למקום היו כבר מעל ל-100 אנשים שצבאו על הדלתות, מה שגרם לעומס וכאוס במקום. מקורות לאתר מספרים כי קיילי הייתה אורחת VIP של האירוע, ואף הייתה אמורה להכנס דרך כניסה צדדית, אך היא יצאה מהמכונית שלה עוד לפני שהמארגנים היו מוכנים להגעה: "היא יצאה לפני הזמן מהמכונית שלה ואז היא החליטה ללכת הביתה כי היא לא רצתה להיות במסיבה צפופה", כך על פי המקור.

וואלה! סלבס הגיעה פעם למסיבה אך לא עברה סלקציה, אחרי שבפעם האחרונה שבילתה במקום היא אכלה את כל הבייגלה שהיה על הבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully