וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: הכוכבת הגדולה של "חם רותח לוהט" התארסה

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 10:48

פרנצ'סקה פרגו, אחת מהכוכבות הגדולות שיצאו מתכניות ריאלטי השידוכים של נטפליקס, ריגשה אתמול את עוקביה כשבישרה בעמוד האינסטגרם שלה על אירוסיה לכוכב הטיקטוק ג'סי סאליבן. וואלה! סלבס לקנות לך יהלום

פרנצ'סקה פרגו וג'סי סאליבן. אינסטגרם, צילום מסך
מרגש! פרגו וסאליבן/צילום מסך, אינסטגרם

כוכבת תוכניות הריאלטי של נטפליקס "חם, רותח לוהט" ו-"ההתאמה המושלמת" פרנצ'סקה פרגו ריגשה את עוקביה כשהודיעה אתמול (ג') בעמוד האינסטגרם שלה כי היא ובן זוגה כוכב הטיקטוק התארסו.

הכוכבת העלתה פוסט משותף עם ארוסה, בו שיתפו תמונות מהצעת הנישואין המרגשת, שכללה טבעת עם יהלום ענקי במיוחד, ובו נכתב: "אנחנו מאורסים. הצצה אל הלילה הכי קסום אי פעם". הארוס הטרי של פרגו (30) הוא ג'סי סאליבן (33), אושיית רשת טרסנג'דר, שביחד עם פרנצ'סקה מקדמים תכנים הסברתיים חשובים, עליהם סיפרה הכוכבת בראיון ל-Varity בחודש פברואר: "במיוחד עכשיו, אני מרגישה שקורים כל כך הרבה דברים. השנאה כלפי הקהילה שלנו מטורפת ורועשת מכל דבר אחר. היבטי השנאה האלו רק מוכיחים שככל שיש לנו יותר ייצוג, כך זה יהיה חיובי יותר כי אנשים יראו שאנחנו פשוט אנשים נורמאליים".

פרגו וסאליבן החלו לצאת ביולי 2021, אך לאחר תקופה לקחו הפסקה ביחסים. בזמן הזה, היא השתתפה בסדרת ריאלטי השידוכים של נטפליקס "ההתאמה המושלמת". זמן קצר לאחר שצילומי התכנית הסתיימו, השניים חזרו להיות יחד. הכוכבת הייתה מאורסת בעבר תקופה קצרה להארי ג'אוסי, אותו הכירה בתכנית "חם רותח לוהט".

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully