וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת האח הגדול נגד ישראל אוגלבו: "איבד את הערכים, עלה לו"

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 9:57

יוצאת העונה התשיעית של "האח הגדול" מירב ישראל יצאה בעמוד האינסטגרם שלה נגד מי שהיה חברה הטוב במהלך העונה וגם אחריה, ולא חסכה במילים: "תעשייה מלאה בצביעות ורוע זה לא חדש!". וואלה! סלבס קרב חתולות

מירב ישראל נגד ישראל אוגלבו. אינסטגרם, צילום מסך
קרב חדש נפתח? הסטורי של ישראל/צילום מסך, אינסטגרם

חזית חדשה נפתחה אתמול (ג') על גבי האינסטגרם כשמירב ישראל, שהייתה פיינליסטית העונה התשיעית של "האח הגדול", פתחה במתקפה חריפה נגד מי שהיה חברה לבית האח וגם אחרי כן, הזוכה של העונה ישראל אוגלבו.

יוצאת התכנית ערכה בעמוד שלה שאלות-תשובות עם העוקבים, במהלכן נשאלה על ידי אחת מהן מדוע הסירה עוקב ממי שהיה חברה הטוב. בתשובה לכך היא פתחה במתקפה חריפה כנגדו ולא חסכה במילים: "ישראל היה חבר מאוד טוב שלי זה לא סוד! לפני חודש הוא הוריד ממני עוקב ואני החזרתי. בן אדם שמאבד את הערכים שלו מול העולם כי קצת עלה לו לא יכול להמשיך להיות בין חברי אפילו הוירטואליים!", כתבה והוסיפה: "כשאיבדתי את אמא שלי אפילו הודעת ניחום לא קיבלתי ממנו, זה מינימום של אנושיות אחרי שאכלת ושתית מהידיים שלה. תעשייה מלאה בצביעות ורוע זה לא חדש!".

בסטורי אחר כתבה: "ממתינה לתגובה שאני מנסה לרכוב על הגב שלו כי נעלמתי הכי צפוי. אז אני ערה חברים, הכי ערה שיש". נכון לעכשיו אוגלבו לא הגיב על הדברים הקשים, אך נראה שהדם הרע בין השניים זורם כבר תקופה לא קצרה.

וואלה! סלבס תמיד מעדיפה שלום על פני מלחמה, אבל אם כבר יש מריבה, היא תשמח להתראה מראש על מנת שהפופקורן יהיה מוכן בזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully